סדרת צמיגים חדשה מ-Yokohama


יוקוהמה (Yokohama) היפנית משיקה סדרת צמיגים חדשה המיועדת למשאיות עפר קשיחות ופירקיות; הסדרה החדשה – RB42 – מוצעת לראשונה בכמה אפשרויות של מבנה פנימי, בתוכן רך במיוחד, חוזק דפנות שונה, עמידות מיוחדת בפני קריעה ועוד – במטרה לאפשר ללקוח שימוש באותו סוג צמיג, על יתרונותיו, בכמה וכמה תנאי עבודה שונים ודרישות מגוונות.
הצמיגים החדשים כוללים פני צמיג שתוכננו מחדש, עם הבטחה ליכולת גירוף וניקוי עצמיים טובים מהמוכר בסגמנט זה עד כה, מבטיחים ביוקוהמה. דגש רב הושם בתכנון פני הצמיג ביכולת העמידה והתמודדות עם מצע רך מגוון מאוד – מחול, עבוד בחצץ וסלעים בגדלים שונים ועד לבוץ טובעני, הדורש בעיקר כושר ניקוי עצמי גבוה.

צמיג יוקוהמה RB42

צמיג יוקוהמה RB42

יוקוהמה RB42 החדש משווק בשתי גרסאות בסיס: RB42 המיועד בעיקר לעבודה על מצע רך ומגוון יותר, דוגמת חול, חצץ וסלעים, ו-RL42 המתוכנן לנוע על מצע הדוק וקשה, כמו דרכים סלולות וכבישים. כל גרסאות הצמיגים החדשות כוללות מבנה חזק במיוחד של הדפנות, במטרה להציע הגנה מרבית בפני 'צביטות' ופגיעות נוספות, כאשר ההבדל בין הגרסאות הוא בגמישות ורמת הקושי של הדפנות.
בנוסף, מוצע יוקוהמה RB42 החדש גם במגוון רחב של מידות: 33.00R51, 27.00R49, 24.00R35 ו-18.00R33, כמו גם כמה סוגי הרכב כך שאפשרות ההתאמה המדויקת של הצמיג החדש לאופי וסוג השימוש הנדרש אצל כל לקוח מרחיבה מאוד את קהל היעד אלי פונה החברה עם הצמיג החדש. פרטים בתקריות המתמחות ברחבי הארץ