וולוו L60H

וולוו L60H ו-L70H חדשים

וולוו L60H

וולוו L60H

בהמשך לרענון ושדרוג הוולוו L90H לפני כחודשיים, משיקה עתה חטיבת הצמ"ה בוולוו השבדית את המהדורות המעודכנות והחדשות של המעמיסים וולוו L60H ו-וולוו L70H (משקלי עבודה של 12 ו-14 טון, בהתאמה; וולוו L90H מוצע במשקל עבודה של כ-15 טון).

המעמיסים החדשים מתיימרים להציע שיפור משמעותי בצריכת הדלק לעומת הדגמים העדכניים, העומד על 20%, על פי הבטחות וולוו. במקביל מציעה השורה התחתונה גם ירידה של ממש בעלויות התחזוקה השוטפות, הטיפולים ושיפור באיכות, מהירות, קלות ונוחות התפעול.
השדרוג והשיפור כוללים את המערכת ההידראולית, מערכת ההינע – בפרט העברת הכוח אל הגלגלים, ממיר המומנט ועיצוב סביבת המפעיל. מהירות הנסיעה המרבית עלתה לכדי 50 קמ"ש, מה שיחד עם מהירות התגובה הזריזה יותר לפקודות המפעיל על המערכת ההידראולית יוצר מחזורי עבודה קצרים משמעותית, שבתורם הופכים את המעמיסים החדשים ליעילים יותר מקודמיהם. מחזורי העבודה הקצרים יותר מושגים גם הודות למהירות העלאת והורדת הבוכנות ההידראוליות הגבוהה יותר בגרסאות החדשות.
עוד טופלה מערכת בקרת האחיזה המתיימרת להציע חיבור וניתוק חלקים ומשוככים יותר של הגלגלים למאמץ, לכשיידרשו, וכפועל יוצא מוצעת נסיעה רכה וחלקה יותר, עם פחות מכות ומהמורות לטובת איכות חיים משופרת למפעיל ופחות בלאי לכלל מערכות הכלי. אותה המערכת מבטיחה גם חיבורי גלגלים מהירים ומדויקים יותר, המצטרפים לשורה תחתונה המבטיחה אחיזה טובה יותר בכל מצב קרקע, במקביל לירידה בצריכת הדלק.
עוד נציין את השיפור הקל בגובה ההרמה המרבי (ב-73 מ"מ) ובכושר ההרמה המרבי, שצמח ב-1.6-3.0%, תלוי בדגם ובגרסה, ואת מערכת הניתוק/חיבור ההידראולי החדשה בקצה הזרועות, המבטיחה להקל ולזרז את חיבור, ניתוק וההחלפה בין הכלים השונים באתר העבודה – ללא הצורך בירידת המפעיל מהכלי.

למפרט כל המעמיסים של וולוו בקטלוג Machinerynews, כולל אפשרות להשוואה מול המתחרים – לחצו על התמונה:

וולוו L70H

וולוו L70H

יבואנית וולוו לארץ היא חברת 'מאיר'.