מדחס היטאצ'י EC28M

הכי שקט מהיטאצ'י (וידאו)

מדחס היטאצ'י EC28M

מדחס היטאצ'י EC28M

היטאצ'י משיקה מדחס אוויר "אולטרא-שקט", כהגדרתה, בנפח מיכל של גלון אחד (כ-3.8 ליטר) ובשם EC28M. הקומפרסור הנייד שוקל 11.4 ק"ג בלבד ומייצר הספק קבוע של כ-0.5 כ"ס. הלחץ המקסימלי עומד על 125 Psi ורמת הרעש עומדת על 59 דציבלים מרביים – נתון חסר תקדים בקטגוריה. הממדים קומפקטיים ועומדים על אורך ורוחב של כ-355 מ"מ וגובה של כ-345 מ"מ.
הקומפרסור הנייד החדש כולל מסגרת מצינורות פלדה להגנה על המכלולים הרגישים, הכוללת בתוכה ידית אחיזה מאסיבית. הוא מתאים למגוון רחב של שימושים – החל מהפעלת כלי עבודה הפועלים על לחץ אוויר (אקדח מסמרים/סיכות, אקדח צבע וכיו"ב) ועד לאספקת לחץ אוויר לציוד גדול יותר דוגמת הפעלת מגבהה ('ליפט') הפועל על לחץ אוויר וכמובן – מילוי אוויר בצמיגים. בין יתר המכלולים מוצע כאן מסנן אוויר הניתן להוצאה לצורך ניקוי והחזרה בצורה פשוטה ביותר, ובכך מותאם מדחס זה גם לעבודה בתנאי אבק ולכלוך, וכמו כן – התושבות עשויות גומי והן ניתנות להצמדה למשטחים חלקים בוואקום.

מדחס היטאצ'י EC28M

מדחס היטאצ'י EC28M

ניכר אבל כי התכונה הבולטת ביותר של הקומפרסור החדש היא פעולתו השקטה, ומומלץ לראות (ולשמוע…) זאת בסרטו המצורף, בו מושווה הרעש המיוצר על ידי ההיטאצ'י EC28M לרעש המיוצר על ידי קומפרסורים מתחרים, סטנדרטיים. זה נשמע, על פניו ותרתי משמע, כסטנדרט חדש בתחום.
ניתן לברר פרטים נוספים בחנויות וברשתות המתמחות בארץ; מצאנו ברשת ב-150$ לפני משלוח – ראו דוגמא כאן.