HIlti DD WMS-100 Water Management System

ניקיון על פי Hilti

HIlti DD WMS-100 Water Management System

HIlti DD WMS-100 Water Management System

מומחית ציוד הקידוח מליכטנשטיין – הילטי (Hilti) – משיקה מערכת חדשה להתזת ושאיבת מים בעת פעולת הקידוח, למניעת אבק ולכלוך. המערכת החדשה מכונה DD-WMS 100 והיא מאפשרת יום עבודה מלא תוך צריכת 15 ליטר מים בלבד. המערכת אינה יוצאת לשוק בתזמון מקרי, שכן זה עתה נכנסות תקנות זיהום אוויר חדשות לאתרי בנייה באירופה, כאשר לראשונה נמדדות כמויות אבק הסיליקה (Silica – צורן דו-חמצני, אחד ממרכיבי החול) הנפלטות בעת העבודה, כמויות המוגבלות מעתה ואילך.
ה-DD-WMS 100 היא מכונת ניקוי מבוססת התזת מים עם וואקום לסילוק האבק והלכלוך המיועדת להתחבר לכל מקדחי היהלום המוצעים על ידי הילטי. הפעלתו מתיימרת להיות פשוטה ביותר: מילוי מים וחיבור למכונת הקידוח הייעודית. המערכת מספקת זרם אחיד וקבוע של מים בלחץ גבוה לכיוון פתח הקידוח ובמקביל שואבת את הלכלוך עם המים – הכל תוך כדי פעולת הקידוח. בדרך אל מיכל האגירה המהווה חלק אינטגראלי מה-DD-WMS 100 עוברים המים דרך מסנן מיוחד המפריד בין המוצקים למים, ובכך מתאפשר שימוש חוזר של אותם המים עד 7 פעמים.
על פי הילטי מאפשרת ה-DD-WMS 100 עבודה רציפה של יום שלם ללא הצורך למלא מים. כבונוס ניתן בלחיצת כפתור להפוך את המערכת החדשה לשואב אבק/נוזלים רב עוצמה, שיעזור להותיר את איזור העבודה נקי בסוף היום. יבואנית מוצרי הילטי לארץ היא חברת הילטי ישראל, לה מספר סניפים בארץ.