מעמיס אופני יאנמר V70S

רענון המעמיסים ביאנמר

מעמיס אופני יאנמר V70S

מעמיס אופני יאנמר V70S

יאנמר (Yanmar) משיקה ארבעה מעמיסי אופניים חדשים ומעודכנים ל-2018; מדובר במעמיסים החדשים יאנמר V80, יאנמר V70S (עם יחידת זרועות כף הנתונה על ציר והיכולה לצודד), יאנמר V100 ויאנמר V120 המחליף דגם וותיק יותר בשם זה, עם שיפורים ועדכונים מתבקשים (לחצו על שמות המעמיסים למפרט המלא). אלו מעמיסים קומפקטיים שמשקלי עבודה הנעים מ-4.9 עד 7.0 טון, עם הספקי מנוע הנעים מ-61-101 כ"ס. נתון משעשע הוא במוצא המנועים – דויץ הגרמני – המוצעים כאן בגרסאות ה-2.9 וה-3.6 ליטר (תלוי בדגם), בזמן שיאנמר היא יצרנית מנועים ענקית בעצמה, המספקת מנועים ללא מעט יצרניות צמ"ה אחרות.

מעמיס אופני יאנמר V80

מעמיס אופני יאנמר V80

המעמיסים החדשים מוצעים הן במשקלי עבודה שלא הוצעו עד כה על ידי יאנמר, והן לאחר לא מעט עדכונים ושיפורים ביחס לדור המעמיסים הקודם. כך למשל מוצעת קבינה חדשה בכל הדגמים, עם הבטחה לעוד מרווח, רמת בידוד טובה יותר ושדה ראייה טוב מעד כה. גם הנדסת האנוש טובה יותר, טוענים ביאנמר, בעיקר הודות לתכנון מחדש של יחידת המושב ומיקומו, יחידת ההגה, קונסולת התפעול ויתר המתגים. כמו כן מוצע מסך תצוגה חדש (3.5") המבטיח קריאה נוחה וקלה יותר.

מעמיס אופני יאנמר V100

מעמיס אופני יאנמר V100

חידוש משמעותי נוסף הוא במערכת ההידראולית, שמעבר להיותה חדשה ובעלת ספיקה טובה מבעבר, היא נשלטת אלקטרונית, כך שהמפעיל יכול באמצעות הג'וי סטיק לכוון את עוצמת הזרימה לפי הצורך, כאשר זו אינה תלויה בגובה סל"ד המנוע. מדובר ביתרון משמעותי בעבודות קלות מחד, בהן לא צריך את כל עוצמת המערכת ההידראולית, אך הכלי עובד לא בפעם בסל"ד גבוה (העמסה, למשל) ואף יותר מכך בעבודות עם מכשיר הידראולי בקצה הזרוע (למשל: מטאטא), בהן נדרשת ספיקה גבוהה להפעלת הכלי אך המעמיס עצמו נע לאט יחסית. עוד שופרה מהירות העלייה/ירידה של הבוכנות.
כלי מעניין בהיצע החדש הוא ה-V70S המציע יחידת זרועות המותקנת על כנה מסתובבת, והמסוגלת לצודד לשני הצדדים. כך ניתן לעבוד עם מעמיס אופני גם במקומות צרים במיוחד, ולבצע משימות מורכבות והדורשות "גמישות" ויכולת תמרון גבוהה בקלות יחסית. יאנמר V70S מאפשר שפיכת חומר לתעלות הצמודות לציר הנסיעה – ללא הצורך לסובב את הכלי בכדי לגשת לתעלה בניצב.
ביאנמר מיעדים את המעמיסים החדשים למגוון רחב של שימושים, החל משימוש חקלאי ברפתות, דירים ומרכזי מזון, דרך עבודה במשתלות, אצל קבלני פיתוח נופי, בשירות מוניציפלי ובכל ענפי הבניין, הפיתוח וכיו"ב. יבואנית יאנמר לארץ היא חברת דיזל ציוד בע"מ

מעמיס אופני יאנמר V120

מעמיס אופני יאנמר V120