מעמיס אופני וניירי 1.63C

הכי קטן של Venieri (וידאו)


וניירי (Venieri) האיטלקייה משיקה מהדורה חדשה ומעודכנת של המעמיס האופני הקומפקטי ביותר מתוצרתה תחת השם Venieri 1.63C.

מעמיס אופני וניירי 1.63C

מעמיס אופני וניירי 1.63C

זהו מעמיס אופני פירקי קומפקטי במשקל עבודה של 3.1 טון, הממלא פער בהיצע היצרנית מאז נעדר מן ההיצע ה-VF 1.63B שהוצג ב-1991, שבתורו החליף את ה-VF 1.63 שהוצג ב-1987. למעשה, מאז סוף שנות ה-90' לא הציעה וניירי מעמיס קומפקטי בקטגוריית המשקל הזו, וה-1.63C החדש נועד להשיב ליצרנית את כושר התחרות והנוכחות בקטגוריה זו של מעמיסים פרקיים קומפקטיים – קטגוריה ההולכת וגדלה מדי שנה, עם היצע גדול ומגוון מבית לא מעט יצרניות.

מעמיס אופני וניירי 1.63C

מעמיס אופני וניירי 1.63C

הביקוש לכלים קומפקטיים כאלו גובר בשנים האחרונות בעיקר הודות לזינוק הטכנולוגי והעלייה בהספקים וביכולות ההרמה גם בסדרי גודל כאלו, מה שמאפשר להציע כיום מעמיסים קטנים אך עתירי יכולות ביחס למה שהכרנו עד כה, וכלים אלו נעשים יעילים מתמיד.
וניירי 1.63C מתיימר להציע עיצוב חדש לגמרי ותכנון מן המסד; דגש רב הושם בעיצוב הקבינה, בעיקר בארגונומיות ובנוחות עבור המפעיל, בשדה הראיה סביב וברמת הבידוד הגבוהה בפני רעשים, אבק וטמפרטורות. למעמיס הקומפקטי כושר הרמה של 1.85 טון בצידוד מלא (45 מעלות) והוא מסוגל להניף כמעט 2.2 טון לגובה המרבי – כמעט 3.0 מטרים בפין הכף.

מעמיס אופני וניירי 1.63C

מעמיס אופני וניירי 1.63C

המנוע המשרת כאן מוכר מכלים נוספים מבית וניירי, והנו בנפח 2.2 ליטר, 4-בוכנתי עם 48 כ"ס מתוצרת יאנמר. המשאבה ההידראולית מייצרת ספיקה מרבית של 58 ליטר/דקה.
ב-וניירי מציינים כי ה-1.63 C החדש מוצע עם שלושה תאי מפעיל לבחירה, במטרה להציע את הקומבינציה המתאימה ליותר לקהל גדול ככל הניתן: קבינה סגורה וממוזגת, קבינה פתוחה עם מסגרת קבועה וגגון וקבינה פתוחה עם מסגרת וגגון מתקפלים. הן מלפנים והן מאחור מוצעות יציאות הידראוליות, במטרה להתאים לעבודה עם מגוון רחב ככל הניתן של ציוד הידראולי נגרר או נישא. עוד לבחירה והתאמה אישית מוצע מגוון רחב של סוגי צמיגים שונים, סוגי כפות, מזלגות, ציוד הידראולי מגוון ועוד.

איך הוניירי 1.63C מול המתחרים? כנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

וניירי מייעדים את ה-1.63C החדש למגזרי החקלאות, השירות המוניציפלי, התשתיות, הבניין, עבודות ביוב ופיתוח ועוד. יבואנית וניירי לארץ היא חברת ט.ק שווק והפצה