מחפרון קייס 580N

מחפרוני קייס: עוד אבזור ושיפורים ל-2018

מחפרון קייס 580N

מחפרון קייס 580N

קייס האמריקאית-בי"ל (בבעלות פיאט האיטלקי) משיקה מחפרונים מעודכנים ומשופרים לשנת 2018. מדובר במחפרונים מסדרה N – קייס 580N וקייס 590N על גרסאותיהם, המוצעים מעתה עם אבזור סטנדרטי עשיר יותר (שהוצע עד כה בתוספת תשלום) ועם שיפורים טכנולוגיים המוצעים ללא תוספת עלות.
דגמי 2018 של המחפרונים מצוידים מעתה עם מערכת שליטה הידראולית חדשה המבטיחה רגישות גבוהה יותר לפקודות המפעיל, תגובות מהירות יותר וירידה ברמות הרעש בתוך הקבינה בעת העבודה.

מחפרון קייס 580N

מחפרון קייס 580N

חשובה לא פחות – אם לא יותר, היא הוספת 'חבילת' החיסכון בדלק לרשימת האבזור הסטנדרטי; מדובר במערכת הכוללת מצב ECO בו מווסת סל"ד המנוע בכל רגע נתון על ידי מחשב לטובת ניצולת מיטבית. אותה המערכת כוללת גם פונקציית כיבוי אוטומטי, בה ניתן לקבוע מראש את פרק הזמן שיחלוף מהנגיעה האחרונה במצערת (למעשה – מרגע שהמנוע עבר למהלך סרק) ועד לכיבוי. עוד פונקציה הכלולה במערכת היא דימום אוטומטי במצבי קיצון – לפני שהמפעיל מודע לכך, דוגמת עלייה בטמפרטורת המנוע ו/או עלייה בטמפרטורת שמן הגיר. בקייס לא מצהירים מהי רמת החיסכון בדלק המתקבלת עם הוספת 'חבילת' החיסכון לרשימת הציוד הסטנדרטי, למעט "חיסכון משמעותי בצריכת הדלק ובעלויות התפעול".

מחפרון קייס 580N

מחפרון קייס 580N

שיפור נוסף מתייחס לתיבת ההילוכים, כאשר מבלי לפרט טוענים בקייס כי מעתה היא מציעה עוד כוח דחיפה, אחיזה טובה יותר בקרקע, תאוצה טובה יותר ויכולות גבוהות יותר תחת עומס. ניתן להעריך כי מדובר בתוספת ובשדרוג מערכות עזר אלקטרוניות, כמו בקרת אחיזה, בקרת החלקה וכיו"ב.

במסגרת שדרוג האבזור הסטנדרטי מוצעת מעתה גם מערכת לניתוק קל ומהיר של המצבר מתוך הקבינה; חבילת תאורת LED (עשרה פנסים בסה"כ: 4 מלפנים, 4 מאחור ואחד מכל צד), כאשר כל הפנסים ניתנים לכוונון במטרה להציע 360 מעלות תאורה מלאה עם רדת החשיכה; מערכת ניקוי וסינון משופרת למצנן, למניעת חדירת אבק ולכלוך דק יותר, ועוד.
אופציה חדשה בתשלום, שלא הוצעה עד כה בדגמים אלו, היא סרן קדמי מחוזק עם גלגלים גדולים ומאסיביים יותר הנעולים על חישוקי 18". תוספת זו מיועדת לעובדים בעיקר בתנאי שטח קיצוניים והנדרשים למלוא כושר העבירות של המחפרון.
קייס תציע את המחפרונים המשופרים במחיר דומה לדגמי 2017 כבר מעתה. יבואנית קייס לארץ היא חברת קרסו.

מחפרון קייס 590N

מחפרון קייס 590N