סימולטור Hyster

הסימולטור של Hyster

סימולטור Hyster

סימולטור Hyster

"אנו מגיבים לדרישה גוברת בשוק, כאשר עוד ועוד לקוחות גדולים שלנו מבקשים אמצעי יעיל להשתלמויות והדרכות בנושאי שינוע, לוגיסטיקה והפעלת ציוד הרמה"; זהו ההסבר הניתן על ידי רוברט וויננדס, אחראי תחום הדרכה אצל יצרנית המלגזות האמריקאית הייסטר (Hyster), עם השקת סימולטור הדרכה חדש. "טכנולוגיית הסימולציה של ימינו מאפשרת ללקוח להתאמן בסביבה מדמה מציאות המתבססת על מצגות 3D המשולבות עם אמצעי תפעול, בקרה והפעלה הזהים לאלו המצויים בציוד האמיתי" הוא מוסיף.

סימולטור Hyster

סימולטור Hyster

הייסטר החלה לשווק סימולטור חדש המתבסס על ציוד הרמה מוכר של היצרנית; בשלב ראשון תוצע מערכת המדמה תפעול דגם ה-Hyster Fortens, כולל מתגים, מוטות, דוושות ויתר אמצעי התפעול הזהים לאלו המוכרים מהמקור, בכלל זה יחידת המושב ותנוחת הישיבה. הסימולטור מתיימר לדמות את כל פעולות המלגזה הן מבחינת מהירות הפעולה, הן מבחינת התחושה המתקבלת מאמצעי התפעול השונים והן מתנוחת הישיבה ושדה הראיה המתקבל ממנה. בהייסטר טוענים כי הסימולטור מאפשר אימון ותרגול כל המצבים והאופציות המתאפשרות עם הדגם הרלוונטי בדומה למצבי אמת, ובין היתר מתאפשרת תמונה מציאותית בזכות משקפי 3D שהמתרגל חובש, ויכול באמצעותם "לראות" מציאות מדומה ב-360 מעלות סביב. עוד ניתן להתאמן עם ואריאציות והתאמות שונות של המלגזה, דהיינו – תרנים שונים, אמצעי חביקה או מלגזות שונים וכיו"ב – הכל באמצעות שינויים ועדכונים של התוכנת המחשב.

סימולטור Hyster

סימולטור Hyster

בהייסטר טוענים כי עוד ועוד לקוחות מבינים את החשיבות שבהדרכת צוות העובדים, והצורך בתרגול ורענון מדי פעם, מתוך ידיעה שרמת התפוקה, היעילות בעבודה והבטיחות תשתפרנה. הסימולטור מאפשר התאמתו קרוב ככל האפשר לתנאי העבודה האמיתיים של כל לקוח וניתן כמובן לפקח ולנהל את ההדרכה ב"תנאי מעבדה" ובסיבה מוגנת ביעילות ומהירות גבוהה בהרבה מהדרכה על ציוד אמיתי, ובטווח הארוך מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות.
יבואנית הייסטר לארץ היא חברת דוד צ'פניק.