מיני מחפר איצ'י 17VXT

IHI מחליפה בעלים

מיני מחפר איצ'י 17VXT

מיני מחפר איצ'י 17VXT

יצרנית הציוד מכני הנדסי היפנית IHI (המכונה אצלנו "איצ'י") נרכשה על ידי יצרנית צמ"ה גדולה יותר ביפן – Kato Works Co. Ltd. שתי החברות הודיעו כי מדובר ברכישת 100% מ-IHI ותחילת הליך הטמעה אל תוך פעילות והיצע הדגמים של Kato, עד לכדי היעלמות המותג IHI בעתיד כמותג עצמאי. הודעה ראשונה בדבר כוונות הרכישה הוצאה כבר בסוף 2016, ועתה מגיעה העסקה לכדי מימוש.

מנוף נייד Kato KA 1300RX

מנוף נייד Kato KA 1300RX

Kato Works Co. Ltd. נוסדה ב-1895 והיא נשלטת עד היום על ידי בני המשפחה המייסדת. החברה מייצרת כיום ציוד מכני הנדסי כבד, בכלל זה מנופי שטח גדולים, משאיות מנוף, מחפרים, מכונות קידוח, מיכליות לשאיבת נוזלים, משאיות טיאוט, מפנות שלג ועוד. מטה החברה ממוקם בטוקיו ולחברה מפעלי ייצור והרכבה ביפן, תאילנד וסין.
בשלב הראשון לא יורגשו שינויים מרחיקי לכת בהיצע שתי החברות, אך ב-Kato מתכננים להרחיב את היצע הדגמים שהוצעו על ידה עד כה, עם דגש על מיני מחפרים – תחום ההתמחות הבולט והעיקרי של איצ'י. עוד מודגש כי בטווח הנראה לעין לא יחולו שינויים במבנה סוכנויות ההפצה, הדילרים והזכייניות של שתי היצרניות ברחבי עולם. בסופו של הליך יוכנס היצע הדגמים של IHI אל היצע דגמי Kato והשם IHI ייעלם, ויוחלף ב-Kato, כאשר כמועד אחרון להשלמת ההליך מדווחים אצל שתי היצרניות על אמצע 2018. חברת איצ'י מיוצגת בארץ על ידי דיזל הנדסה.

מחפר Kato HD2045 III

מחפר Kato HD2045 III