צמיג Mitas ERL-30 למעמיס אופני

צמיגי Mitas ל'חצב סחר'

צמיגי Mitas על מעמיס אופני מדגם קטרפילר 907

צמיגי Mitas על מעמיס אופני מדגם קטרפילר 907

זיכיון יבוא והפצת צמיגי מיטאס עובר ידיים; חברת חצב סחר (1993) בע"מ היא מעתה היבואנית והמפיצה הרשמית של צמיגי מיטאס (Mitas) לארץ, לאחר תקופה בה נתון היה הזיכיון בידי חברת תמיג. מהחברה נמסר לנו כי היא נמצאת כיום בתקופת צמיחה מהירה, וקבלת זיכיון מיטאס מצטרף לקבלת זיכיון יבוא ושיווק צמיגי Petlas לידיה, כפי שסיפרנו לכם לא מזמן; Petlas היא יצרנית צמיגים תורכיה המתמחית בצמיגים לחקלאות, תעשייה, ציוד כבד ועוד.

Mitas HCM

Mitas HCM

חצב סחר (1993) בע"מ הינה יבואנית צמיגים ובעלת מפעל לחידוש צמיגי תעופה וצמיגי משא מהוותיקות בענף הצמיגים בארץ, ומתמחה ביבוא ושיווק צמיגים למגזרים 'מקצועיים', כמו חקלאות, תעשייה, ציוד מכני הנדסי ורכב כבד. כפועל יוצא מחזיקה החברה צי ניידות להתקנת צמיגי עפר וצמיגים מלאים למלגזות עד בית הלקוח .
הוספת המותג מיטאס – הנחשב מותג איכות באירופה – נראה כצעד מתבקש לחיזוק מעמדה של היבואנית כמפיצה ומשווקת צמיגים למגזרים דנן. ל-Mitas היצע רחב ביותר של צמיגים לחקלאות, לתעשייה, לציוד כבד, למלגזות, לרכב כבד ועוד.
Mitas נמצאת כיום בבעלות ענק מוצרי הפלסטיק והגומי השבדי טרלבורג (Trelleborg) הנחשב בעצמו ליצרן מוביל בעולם בכל הקשור לצמיגים לחקלאות ולציוד מכני הנדסי המופצים תחת השם Trelleborg. מיטאס, אגב, ייצרה עד אמצע 2016 צמיגים לשימוש חקלאי עבור ענקית הצמיגים הגרמנייה Continental, מה שבהחלט מוכיח את איכות ורמת הייצור בחברה – אז ביטלה Continental את ההסכם וחזרה לייצר צמיגים לחקלאות בעצמה.

Mitas ERD 40

Mitas ERD 40

רכישת מיטאס על ידי טרלבורג מהווה לא רק תעודת הערכה לאיכות ורמת מוצרי היצרן הצ'כי במקור, אלא גם אפשרה לטרלבורג לשים ידה על טכנולוגיה מתקדמת שפותחה על ידי מיטאס ורשימת פטנטים ומוצרים ייחודיים הנמצאים בידיה. בין השאר פיתחה מיטאס צמיג ייחודי לחקלאות המאפשר העלאת והורדת לחץ אוויר מתוך הקבינה, צמיג חלול – עם דופן אחת וללא פנימית (ראו כאן), צמיגי 'ציפה' רחבים לנשיאת משקלים גבוהים מאוד – והכל תוך מינימום דחיסת קרקע, ועוד.

Mitas EM-01 Radial OTR

Mitas EM-01 Radial OTR

בחברת 'חצב סחר' רואים בקבלת הזיכיון של מיטאס כניסה אל לב שוק הפרימיום בארץ, עם מוצר המיועד להתחרות ראש בראש מול המותגים המובילים כיום בתחום. למיטאס היצע רחב ומגוון של צמיגים לכל מגזרי התעשייה והציוד הכבד אותו מתעתדת חברת 'חצב סחר' להפיץ ולשווק בארץ; בכך למעשה נכנסת היבואנית אל עובי הקורה בשוק זה, עם מותג חזק ועתיר ידע וניסיון, והבטחה למוצרים איכותיים וברמת תחרותיות גבוהה.
לקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נאור פריידין, מנהל שיווק ומכירות תחום צמיגי חקלאות ותעשייה בח.צ.ב סחר בע"מ בטל' 052-7777926

Mitas EM-60 Rock Lug L-3

Mitas EM-60 Rock Lug L-3