מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

הפתעה חשמלית מהייסטר

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

הייסטר חושפת פרטים ראשונים של מלגזה חשמלית חדשה בשם J8.0XN. היצרנית טוענת כי מדובר במלגזה החשמלית הראשונה בייצור בקטגוריית ה-8.0 טונות. למלגזה יכולת טעינה מלאה ממצב מצברים מרוקנים תוך שעתיים בלבד והבטחה ל"ביצועים ותפוקה כשל מלגזות מונעות בגז מקבילות במשקלן", כפי שמבטיחים אנשי הייסטר.

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

המלגזה החדשה המעניינת פותחה במטרה לקרוץ לעסקים ולמפעלים המייצרים את החשמל שלהם בעצמם, כך שלמעשה כל נושא צריכת האנרגיה שואף לאפס עלות. מעבר לכך מדובר גם באפס פליטת גזים רעילים ולירידה דרסטית ברמות הרעש. המלגזה המאסיבית פונה אל מגזרי העץ, הנייר, המתכות וכיו"ב, כאלטרנטיבה תחרותית אל מול המלגזות הקונבנציונליות המשרתות במגזרים אלו על פי רוב, עם הבטחה לביצועים ותפוקה דמים.
המלגזה החדשה הייסטר J8.0XN נחשפה לראשונה בפני לקוחות גדולים וקומץ עיתונאים בגרמניה, תוך השוואה מול מלגזות מקבילות בקטגוריות המשקל שלהן. על פי הייסטר מאיצה המלגזה החשמלית החדשה מהר מכל מלגזה מקבילה עם מנוע בעירה פנימית ב-15 המטרים הראשונים ומציע ביצועי הרמה והורדה הדומים במהירותם למקובל אצל מלגזות דיזל וגז מקבילות. זאת ועוד: אנשי היצרנית טוענים כי עם מהירות מרבית במצב ריק של 21.4 קמ"ש ובמצב מלא של 18 קמ"ש, מהירה ה-J8.0XN ב-4.0 קמ"ש לפחות ביחס לדגמים קונבנציונליים מקבילים.
למרות מחיר רכישה גבוה יותר מבטיחים בהייסטר חיסכון בתפעול ובעלויות התחזוקה לאורך זמן, באופן ההופך מלגזה זו לתחרותית במיוחד. פרטים מלאים, כאמור, טרם נחשפו, כמו גם מועדי תחילת השיווק המתוכננים. יבואנית מלגזות הייסטר לארץ היא חברת דוד צ'פניק ובניו.

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN

מלגזה חשמלית הייסטר J8.0XN