מניטו ME315C 24V

מלגזות חדשות ממניטו

מניטו ME425C

מניטו ME425C

מניטו הצרפתייה (Manitou) החלה בשיווק מלגזות חשמליות חדשות וציוד הרמה נוסף, לאחר חשיפה ראשונה שנערכה לפני חודשים ספורים בגרמניה. מומחית ציוד ההרמה – עם דגש על מעמיסים טלסקופיים ומלגזות שדה – נכנסה לתחום ב-2012 עם סדרה ME ומאז עושה חייל, בטענה כי מדי שנה עולה כמות הייצור והמכירות ב-25-30% מרשימים בהחלט.
כותרת הגג אותה ממקמת מניטו מעל לדגמים החדשים שמה דגש על תפוקה גבוהה המתאפשרת בעיקר הודות לקלות בתפעול, נוחות למפעיל וקלות בתחזוקה ובטיפולים. הנה עיקר החדשות:

מניטו ME315C 24V

מניטו ME315C 24V

מניטו ME 315 C 24V: התוספת האחרונה של מניטו להיצע מלגזות ה-24V שלה, בפרט לסדרת המלגזות הנעות על 3 גלגלים. מלגזה שפותחה במיוחד לעבודה במקומות צרים, צפופים וקשים לתנועה ובקרבת בני אדם, דוגמת משרדים, בתי חולים, חנויות, מחסני ציוד רפואי או טכנולוגי מתקדם ועוד. בנוסף מייעדים במניטו מלגזה קומפקטית וצרה זו גם למרכזי הפצה למגוון תעשיות. דגש רב הושם גם בדגם זה, כאמור, על הנוחות בתפעול, השליטה הקלה והנדסת האנוש הטובה. המטרה היא להציע מלגזה זו גם לארגונים וגופים בהם יש תחלופה גבוהה בין מפעילי המלגזות, ושלא כל המפעילים מיומנים ובעלי ניסיון. במניטו מדגישים את לוח המחוונים החדש – הקריא והנוח להבנה. למניטו ME 315 C 24V כושר הרמה מרבי של 1.5 טון והיא מוצעת עם רשימת תוספות ואופציות ארוכה, הכוללת גם מגוון רחב של כלכלים וצמיגים להתאמה מיטבית לכל סוג שימוש ומצע.

מניטו ME418

מניטו ME418

מניטו ME 418, ME 420 ו-ME 425 C: שלוש מלגזות חשמליות 48V קונבנציונליות הנוסעות על 4 גלגלים והמציעות יכולות הרמה של 1.8, 2.0 ו-2.5 טון, בהתאמה. המלגזות החדשות מיועדות לשימוש במרכזים לוגיסטיים מחסנים גדולים, מרכזי הפצה, מפעלים עם דגש על תעשיית המזון ועוד. למרות ממדים דומים לדגמי 48V עדכניים מתאפיינות המלגזות החשמליות החדשות בעיצוב חדש ועדכני ומכלולי תפעול ובקרה חדשים, עם הבטחה לנוחות גבוהה יותר בעבודה, ארגונומיות טובה יותר וקלות רבה יותר בתפעול, גם עבור מפעילים מיומנים פחות. החלפת המצברים במלגזות חדשות אלו מתבצעת מצד המלגזה.

מניטו ME440

מניטו ME440

מניטו ME 440, ME 445 ו-ME 450: מלגזות חשמליות המצטרפות למשפחת מלגזות ה-80V של מניטו, והן מלגזות למטען כבד יותר מהשלוש שהוזכרו מעלה, עם יכולות הרמה מרביות של 4.0, 4.5 ו-5.0 טון, בהתאמה. מלגזות אלו מיועדות בעיקר לשוק תעשיית ייצור הרכב, מוסכים, תעשיית הנייר והדפוס והעמסת ופריקת כל מטען כבד אחר. יודגש כי תא המפעיל תוכנן מחדש בדגמים אלו עם הבטחה להציע את סביבת העבודה הנוחה והנעימה ביותר בסגמנט, ובין היתר כולל כניסה ויציאה משני הצדדים. גם כאן מוצע לוח מחוונים ואמצעי תפעול חדשים. גם עבור דגמים אלו מוצעת רשימה ארוכה של תוספות ואופציות בתשלום, להתאמה מיטבית לצורכי הלקוח.

מניטו C12

מניטו C12

מניטו C12: מלגזה מלקטת חדשה (מאספת הזמנות) עם דגש על הנדסת אנוש גבוהה וארגונומיות מרבית, למניעת בעיות וכאבי פרקים, עמוד שדרה ושרירים אצל המפעיל – גם בשימוש אינטנסיבי וממושך. למלגזה זרוע תפעול שתוכננה מחדש עבורה המאפשרת התאמה מיטבית עבור המפעיל. מניטו C12 יכולה להסתובב על צירה ב-340 מעלות ולהרים מטען עד למשקל של 80 ק"ג במפתח אופקי של 220 ס"מ. בכך מובטחת גמישות ויכולת הגעה מרשימים בעבודה במקביל לבטיחות מרבית עבור המפעיל, שיכול להוריד ולהעלות מטענים גם מצדו, ולא רק מעליו. למלגזה מערכות חיישני בטיחות ומשקל המונעות חריגה הן במשקל הכולל המורם והן בגובה אליו מורם המטען, על פי מגבלותיו (ז"א: לא ניתן להרים מטען מעבר למותר, היכול להשפיע על יציבות הכלי). עוד בסעיפי הבטיחות מצוינת מערכת להגבלה אוטומטית של מהירות הנסיעה – בהתאם לתנאים, למטען הכולל ולגובהו מעל לקרקע. למניטו C12 זרוע רב תכליתית המוצעת עם מגוון סופיות – החל בווי תליה שונים, עבור במגוון חבקים ועד לזרועות מזלג קונבנציונליות להתאמה מרבית לצרכים. למלגזה החדשה מצברי 24V ויכולת להגיע למהירות נסיעה מרבית של 12 קמ"ש. עד לסוף שנה זו יצטרף לרשימת התוספות עבור מלגזה מלקטת זו גם מנגנון הרמה בוואקום המסוגל להרים עד 200 ק"ג מטען, ובכך ייפתח פלח שוק חדש עבורה בו נדרשת יכולת כזו.

מניטו Stacky 10 S16

מניטו Stacky 10 S16

מניטו Stacky 10 S16: מלגזת מפעיל הולך חדשה עם מערכת איזון אוטומטית של המזלג וממערכת הפעלה חדשה – כולל הזרוע המרכזית – המבטיחה להציע נוחות חסרת תחרות וקלות בתפעול. ה-Stacky 10 S16 מתבססת על ממלגזות תורן יחיד וותיקות יותר של מניטו אך בתוספת שיפורים בהנדסת האנוש ובנוחות בתפעול, כמו גם במערכת האיזון האוטומטיות, הגבלת המהירות האוטומטית והגבלת הגובה – על פי התנאים. המלגזה החדשה יכולה להרים מטען עד למשקל של 1.0 טון לגובה של עד 1.6 מ'. היא מיועדת בעיקר לעבודה בבתי אריזה, מחסנים, מפעלים, מרכזים לוגיסטיים ומרכזי הזמנות.

מניטו ME318

מניטו ME318

מניטו ME 315, ME 316, ME 318 ו-ME320: תוספת של ארבע מלגזות תלת-גלגליות חדשות בטווחי ההרמה של 1.5, 1.6, 1.8 ו-2.0 טון, בהתאמה. מדובר בדגמים שעברו רענון מקיף הכולל כמובן גם עיצוב חדש לגמרי. במניטו טוענים כי המלגזות החשמליות החדשות תוכננו ומיוצרות על פי אמות המידה המחמירות ביותר בכל הקשור לציוד חשמלי הפועל במקומות סגורים ומאוישים, בכלל זה אמצעי בטיחות המתקדמים ביותר כיום והנדסת האנוש היעילה והעדכנית ביותר. למלגזות 2 גלגלים צמודים מאחור וגלגל נוסף משמאל ומימין בחלק הקדמי – שהם הגלגלים המניעים, כל אחד עם מנוע נפרד. תא המפעיל תוכנן מחדש עבור דגמים אלו, ובכלל זה יחידות המושב, ההיגוי והתפעול. שיפורים מובטחים גם בגישות לשקעי הטעינה, למצברם, למנועים ולהוצאת והכנסת המצבר מהכלי. למפעיל שליטה על מהירות ההרמה וההורדה של התורן – בהתאם לאופי וסוג השימוש ולמידת הרגישות הנחוצה. כל המלגזות החדשות דנן מצוידות כסטנדרט במערכת תאורה היקפית רבת עוצמה המציעה תאורת יום בכל סביבת עבודה, מבטיחים במניטו.
יבואנית מלגזות מניטו לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשל"צ.

מניטו ME316

מניטו ME316