מברגה נטענת Fein

מוצרי Fein בארץ

מלטשת דיסק Fein

מלטשת דיסק Fein

חברת 'צבעי הקשת', יבואנית צבעים וכלי עבודה וותיקה בארץ, החלה שיווק מלא ומקיף של מוצרי חברת Fein הגרמנייה. המותג מיובא כבר מזה כשנה וחצי באופן רשמי, אך רק מתחיל מהלך הפצה, שיווק ופרסום מאסיבי ומקיף יותר, במקביל למילוי רשימת סוכנים ומפיצים ארוכה ועדכנית ברחבי הארץ.

שואב אבק ונוזלים מקצועי Fein

שואב אבק ונוזלים מקצועי Fein

Fein היא יצרנית פרימיום בתחום כלי העבודה החשמליים אשר הוקמה כבר ב-1867 והיא נחשבת למומחית ומובילה בתחומי ציוד מיוחד לתעשיית הרכב, ציוד לעיבוד מתכות, שואבי אבק מקצועיים, כלי עבודה חשמליים ידניים וכלי עבודה מיוחדים. שמה הטוב של החברה נובע הן מאיכות מוצריה לאורך השנים, והן בשל רשימת פטנטים והמצאות ארוכה שהחברה אחראית להם.

מכשיר נטען לחיתוך פח Fein

מכשיר נטען לחיתוך פח Fein

למרות היותה של Fein חברה קטנה יחסית, היא חתומה על לא מעט המצאות מהפכניות בתחום כלי העבודה, המצאות שקשה היה לדמיין תחום זה כיום; בין השאר אחראית Fein למקדחה החשמלית הראשונה (!), הפטישון הראשון (הן פניאומטי והן מכאני), המקדח השולחני הקבוע, מסור החרב הראשון, מכונת הליטוש הידנית הפינתית (עם גוף ליטוש משולש), מנגנון ויסות עוצמת ומהירות הפעולה של כלי עבודה חשמליים באופן אלקטרוני ועוד.

מכונה לחיתוך צינורות עבי קוטר Fein

מכונה לחיתוך צינורות עבי קוטר Fein

חברת 'צבעי הקשת, היבואנית, הקימה אתר אינטרנט ייעודי למותג (www.fein-il.co.il) בו מוצגים כל כלי העבודה המוצעים בארץ, על מפרטיהם, סרטי וידאו, רשימת מפיצים ועוד.

מקדחה חשמלית Fein

1895: מקדחה חשמלית ראשונה מתוצרת Fein