מסור היטאצ'י CM75EBP

מסור אבן חדש מהיטאצ'י

מסור היטאצ'י CM75EBP

מסור היטאצ'י CM75EBP

היטאצ'י משיקה מסור דיסק מנועי חדש לחיתוך אבן, בטון, מתכות ועוד, עם מנוע בנזין דו-פעימתי חדש בנפח 75 סמ"ק. מדובר בהיטאצ'י CM75EBP המיועד לעבוד עם דיסקים בקוטר 14" (כ-355 מ"מ) והשוקל כ-10.6 ק"ג.
עיקר החדשות במסור החדש הוא במנוע; בהיטאצ'י מתגאים בכך שהמנוע החדש הוא אמנם דו-פעימתי, שיטת עבודה המסמלת לא במעט רעש רב, צריכת דלק גבוהה אך הספק גבוה בצידם, אך עם יתרונות כשל מנוע ארבע-פעימתי מתקדם. אנשי היצרנית טוענים כי המנוע החדש הנו שקט באופן יוצא דופן, חסכוני בהשוואה לכל מנוע דו-פעימתי מקביל, ולבטח בהשוואה למנועים דומים קודמים של היצרנית, אינו שוקל יותר ובעיקר: מציע צריכת דלק ברמה המוכרת יותר מעולם מנועי ה-4-פעימות. למנוע מערכת דה-קומפרסיה ומשנק אינטגראליים המבטיחים התנעה קלה ומידית בכל תנאי מזג אוויר. מגן הדיסק ניתן לכיוון ללא כלי עבודה ייעודיים, בהתאם לצורכי העבודה, ועל הכלי עצמו מותקנים כלי עבודה בסיסיים (מברג ופותח מצתים) להגביר את עצמאות מפעיל הכלי ולשפר את יכולות העבודה בכל מצב ותנאי. מסנן האוויר מיועד לתפקד בתנאים הקשים ביותר, כפי שחיתוך אבן או בטון מציעים (אבק…), ולכן מותקן כאן מסנן תלת-שלבי המבטיח תחזוקה פשוטה וקלה ויכולות סינון מעולות, לשמירה על המנוע לאורך זמן ולהגברת האמינות המכאנית.

מסור היטאצ'י CM75EBP

מסור היטאצ'י CM75EBP

היטאצ'י CM75EBP מוצע עם אום סגירה המותאם לדיסקים עם קוטר חור מרכזי של 20 או 25 מ"מ והוא מגיע עם ערכת מים, לחיתוך אבן או בטון. היטאצ'י CM75EBP החדש מוצע במחיר של כ-2,800 ₪ ב-ebay. השיווק יחל בימים הקרובים (אמצע אוקטובר). יבואנית כלי העבודה של היטאצ'י לארץ היא חברת ש. אפרתי מחולון.