מיני מחפר JCB 8018

ריענון המיני מחפר JCB 8018

מיני מחפר JCB 8018

מיני מחפר JCB 8018

ג'י.סי.בי. (JCB) הבריטית משיקה מהדורה עדכנית ומשופרת של המיני מחפר הפופולרי 8018 אליו מתווסף התואר המעניין "גרסת מפרט לקבלנים"; תמהנו למי נמכרו מיני מחפרים אלו עד כה, אבל ניחא…
ה-JCB 8018 שוקל כ-1.8 טון ומציע עומק חפירה מרבי של קצת יותר מ-3.0 מטרים. המנוע מגיע מפרקינס, נפחו 1.1 ליטר, הוא בעל 3 בוכנות והספקו ב-8018 עומד על 19 כ"ס.
מאחורי הדגם החדש עומדת שורה של שיפורים קטנים, תוספות ועדכונים שהתקבלו מלקוחות – חלק מאסטרטגיית התכנון, השיווק והמכירות הידועה של יצרנית הציוד מכני הנדסי. רשימת השיפורים כוללת הוספת ושדרוג נקודות העגינה והקשירה לטובת הובלה או הרמה עם מנוף; המשוב מהלקוחות בתחום זה לימד כי ככלי הפועל בעיקר באיזורים אורבניים צפופים ולא תמיד קלים לגישה, סעיף ההובלה והפריקה דורש שיפור ועתה קל יותר להרים את הכלי באמצעות מנוף או לקושרו מהר ויעיל יותר לנגרר או על ארגז המשאית; טווח הזמן בין הגירוזים עומד עתה על 500 שע"מ, בין היתר הודות להחלפת המיסבים בחדשים ושיפורים בבתי המיסב; התאורה הוחלפה בתאורת LED והתווספו מיגונים לפנסים; עיצוב מחודש של המשקולות, למזעור הפגיעה בהן. בגרסאות הקבינה הסגורה חוזקו קורות החלונות בדלת, ועוד.