מפזרות אספלט מ-CAT

CAT AP600F

CAT AP600F

קטרפילר מתחילה לשווק צמד מפזרות אספלט חדשות – CAT AP600F ו-CAT AP655F. למעשה מדובר במפזרות אספלט דומות, כאשר ההבדל העיקרי ביניהן הוא בשיטת הניוד: הראשונה נעה על גלגלים בעוד השניה נעה על זחלי גומי. התכונות הבולטות של מפזרות האספלט החדשות, כפי שהן מודגשות על ידי קטרפילר, הן מערכת חימום מהיר המאפשרת עבודה מהירה ואחידה יותר ומערכות 'גיהוץ' חדשות המוצעות בגרסה ויברציונית בלבד או ויברציונית בשילוב קורות מובילות. רוחב העבודה משתנה בין גרסה לגרסה וסוג 'גיהוץ' שונה, ונע בכלים אלו מ-6.5 ועד 8.0 מטרים.

CAT AP600F

CAT AP600F

המנוע המשרת מפזרות אספלט אלו הוא מתוצרת קטרפילר, דגם ה-C4.4 ACERT בנפח 4.4 ליטרים המייצר כאן 173 כ"ס. המנוע עומד בתקני Tier 4 Final ומתיימר להציע צריכת דלק נמוכה משמעותית ביחס לדגמים קודמים, בין היתר הודות למצב Eco חסכוני המוצע כסטנדרט, המאפשר עבודה בסל"ד המנוע המתאים ביותר לכל מצב – ולא מעבר לכך – ובכך נחסכת אנרגיה מיותרת.

CAT AP655F

CAT AP655F

מערכת חימום האספלט כוללת גנרטור מובנה המחובר ישירות למנוע והמתפקד כחלק אינטגראלי בכלי. בשל כך עורך זמן ההגעה לטמפרטורה המבוקשת כרבע שעה, בהשוואה ל-30-45 דקות בדגמים הקודמים, ואצל רוב המתחרים – כפי שמציינים בקטרפילר. לא רק שהליך החימום הוא קצר יותר במפזרות החדשות של קטרפילר, הוא נעשה בסל"ד נמוך יותר של המנוע: 1,300 לעומת 2,200 בדגמים הקודמים. כפועל יוצא, מדגישים עוד אנשי היצרנית, רמות הרעש המיוצר על ידי המפזרות החדשות נמוך בהשוואה לציוד הפועל בסל"ד גבוה יותר, ומאפשר שעות עבודה ארוכות יותר באיזורים מיושבים, בהם נאכפים חוקי רעש בעבודה.
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים

CAT AP655F

CAT AP655F