קומפקטיים חדשים מקטרפילר

Cat 239D CTL

Cat 239D CTL

סדרת המיני-מעמיסים של קטרפילר – סדרה D – מתרעננת ומתרחבת עם 4 גרסאות חדשות – 2 אופניות ו-2 זחליות. סדרת כלים זו מתבססת על שלדה מקוצרת ולפיכך מוגדרת כקומפקטית על ידי היצרנית.
הגרסאות החדשות מוצעות כולן עם תא מפעיל סגור וממוזג, שיפור בשדה הראיה, תוספת הספק ביחס לגרסאות עדכניות בסדרה ואופציה לקבל מערכת איזון אוטומטית. בדגמים החדשים עוצמו זרועות ההרמה מחדש, היצע הכיסאות גדל, וכולל עתה אפשרויות מפוארות ומאובזרות יותר וניתן להזמין מסך LCD גדול במיוחד עם אופציה להתקנת מצלמת רוורס המשדרת אליו את הנעשה מאחור.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

דגמי סדרה D הקומפקטיים החדשים מצוידים בתא מפעיל חדש, אטום והיושב על תושבות על המרכב. בקטרפילר טוענים כי תא זה מציע בידוד חסר תקדים בסגמנט, הן בפני רעשים והן בפני ויברציות, מבטיח בכך תנאי מחיה נוחים עבור המפעיל, גם לאורך זמן. מערכת המיזוג חדשה כאן אף היא, והיצרנית טוענת כי היא מייצרת 20% יותר תחלופת אוויר ועד 50% שיפור במדדי הקור והחום, ברמת אנרגיה דומה.

Cat 232D SSL

Cat 232D SSL

המיני-מעמיסים הקומפקטיים החדשים של קטרפילר מוצעים כאופציה עם מערכת איזון אוטומטית "אינטליגנטית", הכוללת בנוסף לאיזון העצמי גם זיכרון בחזרה לפעולת החפירה (עומק, זווית) ולחיבור המהיר של ציוד. יכולות אלו חשובות בעיקר במשימות העמסה או הובלת מטען, כאשר המפעיל לא צריך לדאוג לאיזון המטען בכל הרמה או הורדה, מאחר והמערכת דואגת לכך באופן אוטומטי. כפועל יוצא ניתן לעבוד מהר ויעיל יותר.

Cat 226D SSL

Cat 226D SSL

הגרסאות האופניות החדשות הן ה-226D וה-232D והגרסאות הזחליות החדשות הן 239D ו-249D. דגם ה-239D, אגב, מחליף בהיצע את הקטרפילר 247B3 שייצורו מופסק. בכל הגרסאות משרת מנוע CAT בנפח 2.2 ליטר המציע 67 כ"ס והעומד בתקני 3B האירופאי ו-Tier 4 Final האמריקאי. בין היתר מצויד מנוע חדש זה במערכת הזרקת דלק במסילה משותפת ובלחץ גבוה והזרקה ישירה.
דגמי ה-239D וה-249D (מערכת זרועות והעלאה ראדיאלית ו-וורטיקאלית, בהתאמה) נשענים על זחלי גומי בעוד שדגמי ה-226D ו-232D נוסעים על גלגלים (מערכת זרועות והעלאה רדיאלית ו-וורטיקאלית, בהתאמה). הכלים נבדלים זה מזה גם בכושר ההרמה המקסימאלי; ב-226D ו-239D האופניים מדובר ב-703 ו-930 ק"ג, בהתאמה. בדגמים הזחליים – 232D ו-249D – אלו הם 839 ו-1,043 ק"ג, בהתאמה. מהירות הנסיעה המרבית מוגבלת ל-11 קמ"ש בדגמים הזחליים ול-18 קמ"ש באופניים.
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים