AUSA C 500 H

אאוסה C 500 H – מלגזת שדה חדשה

AUSA C 500 H

מלגזת שדה AUSA C 500 H


אאוסה (AUSA) הספרדייה משיקה את ה-C 500 H החדשה, מלגזת שדה המתמקמת בראש היצע הדגמים שלה. למרות היותה הגדולה והחזקה בהיצע, עדיין מדובר במוצר המאפיין את היצרנית הכתומה בממדיו הקומפקטיים יחסית, והיכולות הגבוהות ביחס לגודל. האאוסה C 500 H מסוגלת להרים מטען עד למשקל של 5.0 טון ולהגיע לגובה הרמה מרבי של 5.45 מ'. יחד עם זאת מתהדרים אצל היצרנית בממדים שעדיין נותרו קומפקטיים, ובכך הופכים גם דגם זה לזריז ונוח לתפקד גם בין ובתוך מבנים, או בכל אתר וסביבת עבודה צפופה. האורך הכולל הוא 462 ס"מ, הרוחב 185 ס"מ וגובה תקרת תא המפעיל עומד על 235 ס"מ מהקרקע. הרוכש יכול לבחור בין תא מפעיל תפוח הכולל קשתות הגנה בפני התהפכות לבין תא מפעיל סגור, עם קבינה ממוזגת.
AUSA C 500 H

מלגזת שדה AUSA C 500 H


הכוח מסופק על ידי מנוע קובוטה בעל 4 צילינדרים המציע 85.6 כ"ס מנפח כולל של 3.7 ליטר. הכוח מועבר אל הגלגלים הקדמיים בלבד או אל ארבעת הגלגלים – בהתאם לגרסה – באמצעות מערכת העברה הידרוסטאטית. הבחירה בין הינע קדמי (AUSA C 500 H) לבין הינע כפול (AUSA C 500 Hx4) מצטרפת אל היצע רחב של סוגי ומידות צמיגים, במטרה לאפשר לכל רוכש להתאים את הכלי לצרכיו – החל מתפקוד כמלגזה במחסן גדול או במגרש חומרי בניין, ועד למלגזת שדה קשוחה שתידרש להוביל מטענים כבדים בשטח משובש או בוצי.
אאוסה C 500 H החדשה מקבלת סביבת עבודה נוחה ומשופרת למפעיל בדמות עמדת עבודה מרווחת, נוחה ומשודרגת כמעט מכל היבט ביחס לדגמים מוכרים של היצרנית. בנוסף, טוענים אצל היצרנית, טופלו הגישה למנוע ולמכלולים הדורשים בדיקות ומעקב, לטובת שיפור הנוחות בטיפולים בשטח, במהלך העבודה.
AUSA C 500 H

מלגזת שדה AUSA C 500 H


משקלי העבודה נעים בין 7.5 טון לגרסת ההנעה הקדמית לבין 7.6 טון לגרסת ההנעה הכפולה.
לפניה ליבואנית מלגזות AUSA לארץ, לחצו כאן