מעמיסים קומפקטיים: F מחליף את E בקייס

מעמיס אופני קייס 321F

מעמיס אופני קייס 321F

קייס חושפת את דור המעמיסים הקומפקטיים הבא שלה, תחת השם 'סדרה F'. מדובר בסדרה הכוללת בשלב ההשקה 4 גרסאות, והיא מחליפה את סדרה E הוותיקה יותר.
סדרהF החדשה של קייס כוללת בשלב זה את הדגמים הבאים: 21F עם 58 כ"ס המחליף את ה-21E עם 50 כ"ס; 121F עם 64 כ"ס המחליף את ה-121E עם 60 כ"ס; 221F עם 74 כ"ס המחליף את ה-221E עם 69 כ"ס וה-321F עם 74 כ"ס אף הוא, המחליף את ה-321E שמנועו ייצר 77 כ"ס אך מומנט נמוך יותר.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

בקייס עדיין לא פרסמו עד כה מפרט מנועים מלא (יצרן, סוג, נפח וכיו"ב), כמו גם נתון משקל עבודה; נזכיר רק שבסדרה E מדובר היה במשקלי עבודה שנעו מ-4.6 עד 5.75 טון. מערכות הבקרה והפיקוח האלקטרוניות הן חדשות כאן ומצטרפות להבטחה לשיפור משמעותי באיכות חיי המפעיל, שיפור הכולל הן את מכלולי התפעול (ג'וי-סטיק, מערכת היגוי, צגים, מיזוג וכיו"ב) והן את הנוחות בדמות כיסא חדש ומערכת ריתום וניתוק מהירים חדשה, המתיימרת לפעול בקלות רבה יותר ובדיוק גבוה מבעבר.

מעמיס אופני קייס 321F

מעמיס אופני קייס 321F


הממדים והעיצוב הצטמקו במקצת, במטרה לשפר את הזריזות ויכולת התמרון. בסיס הגלגלים התקצר בדגמי הסדרה החדשה ב-10 עד 15 ס"מ, תלוי בגרסה, וכפועל יוצא קטן רדיוס הסיבוב בהשוואה לסדרה E. שיפור משמעותי נוסף הוא גג הנמוך יותר בסדרהF לעומת סדרה E; הגובה הכולל הצטמק בעד מלא פחות מ-33 ס"מ משמעותיים בהחלט (תלוי בגרסה ובצמיגים) ביחס לדגמי הסדרה היוצאת. הנמכה זו יחד עם קיצור בסיס הגלגלים מבטיחים יכולת ניוד והובלה על נגרר/משאית קלים מבעבר.
שני הדגמים החלשים יותר – ה-21F וה-121F – מוצעים עם שתי אופציות זרועות הרמה לבחירה: זרועות Z-Bar לשימוש עם כפות, ומערכת זרועות מקבילות לשימושים בהם נדרשת יציבות מרבית של המטען בזמן ההרמה וההורדה, דוגמת עבודה עם מזלג. יבואנית ציוד הצמ"ה החדשה של קייס היא קבוצת קרסו מוטורס, שעד כה טרם פרסמה פרטי התקשרות או אתר אינטרנט רלוונטי.