מאניטו – ארגון מחדש

נשיא מאניטו מישל דניס

נשיא מאניטו מישל דניס

מאניטו הצרפתייה, יצרנית המלגזות וציוד ההרמה הנודעת הנמצאת בשליטת משפחת בראוד (Braud) חשפה ארגון מחדש הכולל בין היתר הקמת שלוש חטיבות חדשות ואסטרטגיית שיווק ויצור חדשה. נצר למקימי החברה הוא היו"ר כיום, מרסל בראוד (Marcel Braud).
נשיא החברה מישל דניס (Michel Denis) הציג את הרה-אורגניזציה כמהלך התייעלות שמתיימר להציע ערך מוסף ללקוחות החברה במקביל לחיזוק "מעמדה המוביל של מאניטו" בתעשיה, כדבריו. "החלוקה מחדש של המבנה הפנימי של החברה מבטיח מערך שירות יעיל, נוח וטוב יותר עבור לקוחותינו, בעיקר במהירות התגובה שלנו וצמצום הסרבול והביורוקרטיה" מסביר דניס. החלוקה החדשה כוללת מחלקת גישה וטיפול במטען המכונה MHA, מחלקת ציוד קומפקטי (CE) ומחלקת שירות (S&S).
יו"ר מועצת המנהלים במאניטו מרסל בראוד

יו"ר מועצת המנהלים במאניטו מרסל בראוד

מחלקת ה-MHA החדשה תרכז את המפעלים בצרפת ובאיטליה בהם מיוצרים מעמיסים טלסקופיים, מלגזות שדה, מלגזות המתחברות למשאיות, במות הרמה ומלגזות Heavy Duty כבדות.
מחלקת ה-CE תרכז את ייצור המיני מעמיסים (אופניים וזחליים) והמעמיסים הטלסקופיים הממותגים כ-Mustang ו-Gehl (מותגים בבעלות מאניטו).
מחלקת השירות (S&S) תתמוך במערך המכירות והשירות, מימון, אחריות, ניהול ציי כלים, מכירות משומשים, חלפים והדרכה.
במאניטו יציגו בפני ההנהלה ובכירים בחברה את עיקרי התוכנית ביוני כאשר הנהלים החדשים ייכנסו לתוקף בתחילת יולי ויכללו את כל סוכני המותגים המפוזרים כיום על פני כ-120 ארצות.