טויוטה: ליין חדש של עגלות משטחים

עגלת משטחים ידנית טויוטה

עגלת משטחים ידנית טויוטה

חטיבת המלגזות וציוד ההרמה של טויוטה הודיעה כי חידשה את כל ליין עגלות המשטחים הידניות שלה. טויוטה הודיעה כי היצע עגלות המשטחים העדכני כולל 10 דגמים, מפרופיל אולטרא-נמוך ועד לעגלות heavy duty למשקל גבוה. ההיצע אמור לספק כל דרישה לרוחב כל שוק צרכני עגלות המשטחים – ממחסנים באופן כללי, מחסני סחורה ומעבר, לוגיסטיקה, מזון, בתי קירור, הובלה ועוד. "הליין החדש מציע נוחות גבוהה וקלות תפעול למשתמש", מסביר בוב בוסוורת', סגן נשיא טויוטה-ארה"ב עם השקת ההיצע החדש. "אנו מציעים ללקוח מגוון רחב של עגלות – כך שכל אחד ימצא את המתאימה בדיוק לצרכיו".
עגלת משטחים ידנית טויוטה

עגלת משטחים ידנית טויוטה


הליין החדש כולל מגוון שיפורים וחיזוקים, בהם חיזוק ה"שלדה" (המזלג), משאבות מחוזקות ושיפור מיקומן על העגלה, תכנון מחדש של גובה ומיקום הגלגלים – לטובת שיפור היציבות, כמה אורכי מזלג שונים, כמה מידות רוחב ועוד. עגלות המשטחים העדכניות מחולקות ל-4 קבוצות עיקריות:
מידות מיוחדות – מדובר בעגלות המיועדות למשטחים במידות חריגות או לכל מטען אחר הדורש רוחב או אורך מסוים. עגלות אלה מאפשרות הרמת מטען עד למשקל של כ-2,500 ק"ג, גובה הרמה של 3" ואורך מזלג הנע מ-36" עד 96" (מכ-91 עד כ-244 ס"מ).
עגלת משטחים ידנית טויוטה

עגלת משטחים ידנית טויוטה


Low/Ultra-low – עגלות משטחים להרמת מטענים עם מרווח קטן מפני הקרקע – מוצעות כ-Low וכ-Ultra-low עם גובה מזלג של 5.1 ו-3.5 ס"מ בלבד, בהתאמה. שתי הגרסאות מאפשרות הרמת מטען במשקל עד 2,270 ק"ג ונשענות על גלגלי פלדה קטני קוטר.
עגלת משטחים 4-כיוונית – הכוונה לעגלת משטחים ידנית המיועדת להרמת ושינוע משטחים אותם ניתן להרים מארבעה כיוונים ומיועדת לפיכך לתפקד במחסנים בהם קיימת תנועת סחורות ערה עם משטחים תואמים המאפשרים אחסנה מגוונת תוך ניידות גבוהה. עגלות אלה מציעות יכולת הרמה של עד 2,270 ק"ג וגובה הרמה של כ-4.5 עד 5.1 ס"מ.
הקבוצה האחרונה מוגדרת כ-Heavy Duty – וכשמה כן היא; כאן מדובר על כושר הרמה מרשים של 3,632 ק"ג כאשר עגלות המשטחים מוצעות עם מגוון גלגלים לבחירה – בהתאם לתנאים ולעומס, חיזוקים למזלג ומסבים עמידים במיוחד.
לפניה ליבואנית ציוד ההרמה של טויוטה, לחצו כאן