מעמיסים חדשים לטקאוצ'י

טקאוצ'י היפנית מרחיבה את היצע המעמיסים הקומפקטיים שלה עם 2 דגמים חדשים: TW65 SERIES 2 ו-TW80 SERIES 2. משמם ניתן להבין כי מדובר בדור המשך של 2 דגמים וותיקים יותר – TW65 ו-TW80 כאשר השם המעודכן מלמד על שדרוג וסדרת שיפורים מקיפה, בראש ובראשונה התקנת מנועים מתקדמים העומדים בתקני Tier 4. היצרנית מצהירה כי מדובר בכלים המציעים שיפור משמעותי בכוח, ביעילות, ביכולות העבודה ובחיסכון בצריכת הדלק.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

בנוסף בוצעו במעמיסים החדשים שיפורים רבים בסביבת המפעיל, ביניהם מערכת 'ג'וי-סטיק' חדשה ונוחה יותר לתפעול, ממנה ניתן לשלוט גם ביציאות ההידראוליות, יחידת כיסא חדשה ועיצוב מחדש של מתגים וכפתורים לטובת שיפור בארגונומיות.

מעמיס Takeuchi TW80 SERIES 2

מעמיס Takeuchi TW80 SERIES 2


שני המעמיסים מצטיינים בממדים קומפקטיים ובמשקל נמוך יחסית, מדגישים בטקאוצ'י, ומותאמים לפיכך לעבוד בסביבה צפופה לתמרון ו/או רגישה לפגיעה בקרקע או באלמנטים נוספים שמפריעים לעבודה.
שני המעמיסים מציעים יכולת הרמה מרבית של 2.6 מ' (ציר הכף). בשניהם משרת מנוע דויץ מוגדש טורבו מתקדם המייצר 73 כ"ס ב-2,200 סל"ד. טקאוצ'י TW65 SERIES 2 שוקל 5,155 ק"ג, מציע קיבולת עומס רכינה מרבית של 4,164 ק"ג וכוח פריצה מרבי בכף של 5,266 ק"ג. לטקאוצ'י TW80 SERIES 2 משקל עבודה של 5,766 ק"ג, עומס רכינה מרבית של 5,766 ק"ג וכוח פריצה מרבי בכף של 6,338 ק"ג. המהירות המרבית הסטנדרטית בשני הכלים מוגבלת לכ-20 קמ"ש, אך ניתן להזמין כאופציה בתשלום "הילוך כביש" מהיר יותר, המאפשר נסיעה מנהלתית עד למהירות המרבית של קרוב ל-40 קמ"ש.