ג'י.סי.בי. 457 מחודש

ג'י.סי.בי. 457

ג'י.סי.בי. 457

ג'י.סי.בי. (JCB) החלה לשווק המהדורה העדכנית והחדשה ביותר של המעמיס האופני המצליח 457 עם מנוע חדש ועדכונים נוספים. המנוע מגיע הפעם מ-MTU, יצרנית גרמנייה הנשלטת על ידי רולס רויס ודיימלר (מרצדס) והנחשבת כאחת המובילות בעולם בתחום מנועי הדיזל הגדולים. המנוע החדש הוא מסדרה 6R 1000 של MTU, הוא חזק וחסכוני מקודמו וכמובן – עומד בתקני Tier 4 Final.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מדובר ב-6 צילינדרים המייצר כאן 258 כ"ס מנפח של 7.7 ליטר – לעומת מנוע הקאמינס הקודם, 6-צילינדרי אף הוא אך בנפח 8.9 ליטר שהציע 4 סוסים פחות; למרות תוספת ההספק הקטנה, המנוע עובד ב-200 סל"ד נמוך יותר מקודמו וצורך 16% פחות דלק. ממדיו הקומפקטיים יותר מאפשרים עיצוב מחודש של החלק האחורי של המעמיס, כאשר חופת המנוע משופעת יותר לאחור, ומציעה בכך שדה ראייה משופר, ויחידת הפגוש האחורי עוצבה אף היא מחדש, ומציעה זווית נטישה טובה מבעבר. ה-457 החדש מוצע כסטנדרט עם כף בנפח 3.5 מ"ק. המשקל העצמי הצטמק אף הוא ב-457 החדש לעומת הדגם היוצא, ועומד עכשיו על 19.8 טון, לעומת 20.5 טון. MTU 6R1000
ה-457 החדש הוא המעמיס הראשון בייצור סדרתי אצל היצרנית המוצע עם תא המפעיל החדש של JCB המכונה CommandPlus – תא מפעיל מתקדם ומרווח שבשנים הקרובות יותאם לכל המעמיסים של היצרנית. תא המפעיל החדש מציע – על פי אנשי JCB – לא פחות מתוספת של 30% מקום, יחידת גלגל ההגה והמחוונים היא חדשה לגמרי, הבידוד בפני רעשים מתיימר להיות היעיל בקטגוריה, מערכת השוואת לחצים היא סטנדרטית – למניעת חדירת אבק בזמן העבודה, יחידת כיסא מפעיל מתכוונן חדשה לגמרי ועוד.
מעמיס ג'י.סי.בי. 457 החדש מיועד לעבוד במכרות, תעשיית המחזור, תשתיות ובניין והובלת מטענים כבדים דוגמת תעשיית העץ והשיש. יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.