Z7 – החדש של קוואסאקי
בין היתר מצוידים מנועי הכלים (מתוצרת איסוזו (85 Z7, עם 221 כ"ס נטו) והינו (90 Z7, עם 280 כ"ס נטו) במסנני חלקיקים מתקדמים, מגדשי טורבו בעלי גיאומטריה משתנה, מערכת הזרקה במסילה משותפת בלחץ גבוהה ועוד מערכות שתכליתן למקסם את ניצולת הדלק מחד, ולמזער את פליטת המזהמים המזיקים מאידך.
בקוואסאקי טוענים שמדובר בכלים חדשים מן המסד ועד לטפחות, ובכלל זה מערכות הינע (מנוע וגיר) חדשות, תא מפעיל חדש בו הושם דגש על הנדסת אנוש ונוחות הפעלה ומערכות הידראוליות מתוחכמות וחזקות מבדגמים מקבילים קודמים. זו האחרונה, אגב, מאפשר החלפת שמני סיכה וגריז בכל 500 שעות והחלפת נוזל הידראולי בכל 4,000 שעות. בקאוואסאקי מייעדים סדרה חדשה זו ל"משימות כלליות" ולפיכך הדגמים החדשים מותאמים הן למגוון עבודות העמסה בתחום התשתיות והבניין והן בתחום החקלאות. השיווק בארה"ב כבר החל. כלי הצמ"ה של קוואסאקי אינם משווקים בישראל.