"עכביש" חדש מפינלנד (וידאו)

אוואנט טקנו משיקה מנוף מפרקי חדש עם גובה עבודה מרבי של למעלה מ-22 מ'

Leguan 225

אוואנט טקנו (Avant Tecno) הפינית משיקה מנוף "עכביש" חדש תחת שם המותג Leguan Lifts – חברה בת המתמחה במנופי מפרק ו"עכביש" אופניים וזחליים. הדגם החדש מכונה Leguan 225 והוא מסוגל להרים סל עד לגובה של קצת יותר מ-22.55 מ' (74 רגל), להגיע למפתח אופקי של עד כ-11.3 מ' (37 רגל) ולשאת מטען עד למשקל של 250 ק"ג – די והותר לשאת שני עובדים עם ציוד וכלים. המנוף החדש נע על זחלים וניתן לייצוב בטוח גם בתנאי שטח שאינם ישרים. הוא מתוכנן בעיקר לעבודות תשתית, בניין ותחזוקת עצים, אך מתאים לכל עבודה הדורשת ביצועים דומים בגובה.

Leguan 225

כאשר במצב מקופל מאפשרים הזחלים כושר טיפוס מקסימאלי (45 מעלות). משקלו העצמי עומד על 2.95 טון, מה שמאפשר הובלה נוחה ופשוטה יחסית. כיחידת כוח משמש מנוע דיזל מתוצרת קובוטה המציע 21 כ"ס, יחד עם מנוע חשמלי המספק כוח למשאבה ההידראולית המניעה את הסל והזרועות. זרועות הייצוב ניתנות לפילוס אוטומטי בלחיצת כפתור.

Leguan 225

באוואנט טקנו מציינים כי המערכת ההידראולית עם הבוכנות שופרו בדגם זה ביחס לדגמים קודמים, והן מציעות פעולה מהירה מבעבר. עוד שיפור הוא היכולת להחזיר את הכלי למצב מקופל בסיום העבודה, לטובת העמסה או ניוד נוחים, בלחיצת כפתור.

אוואנט טקנו מיובאת לארץ על ידי חברת בוקמן ישראל