משנעת מכולות חדשה מ-Hyster

הייסטר H40-52XM-16CH

הייסטר H40-52XM-16CH

הסניף האירופאי של הייסטר (Hyster Europe) החל לשווק משנעת מכולות ריקות חדשה בשם H40-52XM-16CH. בהייסטר מגדירים משנעת חדשה זו כ"מכונה שנועדה לשפר את היעילות בעבודה בנמלים וטרמינלים, עם העלייה המתמדת בעומסי העבודה, בכמות המכולות לשינוע ובגידול בתנועת הסחורות באמצעות מכולות".
הייסטר H40-52XM-16CH החדשה היא מלגזת דיזל המונעת באמצעות מנוע קאמינס 6-צילינדרי בנפח 8.9 ליטר המייצר כאן 370 כ"ס. מנוע זה עומד בתקני Tier 4i האמריקאי ושלב 3 האירופאי. הייסטר מציעים מלגזה משנעת זו גם עבור שווקים בהם תקפות תקנות פליטת מזהמים מחמירות פחות, ואז מצוייד הכלי עם מנוע קאמינס אף הוא, אך בנפח 10.8 ליטר (Tier 3).
הייסטר H40-52XM-16CH מסוגלת להרים מכולות עד למשקל של 40 טון, ולהגיע לגובה העמסה מרבי של 12.65 מ' (עד 6 מכולות זו על גבי זו). מרכז הכובד נמצא בגובה 1.4 מ'.
בהייסטר מדגישים את ההשקעה בהנדסת האנוש ובתצורה הייחודית של משנעת המכולות, הכוללת בין היתר תא מפעיל חדש וארגונומי עם שדה ראייה מקסימלי סביב, ואת מיקומו בחלקו האחורי של הכלי, באופן מוגבה ובולט. הקבינה מבודדת במיוחד הן כנגד רעשים והן כנגד וויברציות. עוד מודגש נושא התחזוקה השוטפת הנוחה, הטיפולים הפשוטים וצריכת הדלק הנמוכה. בין היתר נציין שהחלפת הנוזל ההידראולי נדרשת בכל 10,000 שעות עבודה.
מגבים על כל החלונות הם אבזור סטנדרטי. מלמה המעבירה את הנעשה מאחורי הכלי אל מסך בקבינה היא אבזור אופציונלי.
הלקוח יכול לבחור בין כמה סוגי תרנים וכמה מנגנוני נעילה וחיבור/ניתוק מכולות, לפי הדרישה או ההעדפה.