מריצות ממונעות חדשות


חברת צאלון החלה לייבא מריצות ממונעות לארץ. מדובר במריצות הנעות על 4 גלגלים כאשר כולם מונעים באמצעות שרשרת. המריצות מגיעות בשתי גרסאות – חשמלית נטענת או עם מנוע בנזין (6.5 כ"ס), עם הינע לכל הגלגלים ו-4 הילוכים לפנים והילוך אחד לאחור. על העצירה אמון בלם דיסק. המריצות מיועדות לשאת מטען במשקל מרבי של 250 ק"ג ורוחבן המינימאלי (תלוי בגלגלים) עומד על 75 ס"מ.

מצאלון נמסר כי המריצות נועדו להובלת מטען, בעיקר בתפזורת, באתרים ובמתחמים בהם יש בעיית גישה עבור ציוד וכלים סטנדרטיים ('בובקט', מיני מעמיס וכיו"ב), ולפיכך מתאימות במיוחד לשימוש אצל קבלני שיפוצים, בנייה, גינון וכיו"ב. הגרסה החשמלית – השקטה והנקייה מפליטת מזהמים – מיועדת בעיקר לעבודה במקומות סגורים או בקרבת בני אדם ובעלי חיים, הודות לתכונות אלו.

למריצות, כאמור, הינע לכל הגלגלים, מה שמבטיח יכולת עבירות גבוהה ותנועה גם על מצע שאינו חלק או מפולס. זאת ועוד: על פי אנשי היבואנית מסוגלות המריצות אף לטפס ולרדת מדרגות. תכונה חשובה נוספת היא וו גרירה, המאפשר למריצה להפוך גם לגורר של עגלה קטנה.
עם המריצות מוצעות תוספות שונות, בהן מגוון סוגי גלגלים וכף פיזור קדמית. פרטים נוטספים ניתן לקבל אצל חברת צאלון, בטל' 03-9453275