Jungheinrich EFG 6

מלגזות חשמליות למשקל כבד

Jungheinrich EFG 6

Jungheinrich EFG 6

יונגהיינריך הגרמנייה משיקה סדרת מלגזות חשמליות חדשה המוגדרת כ"אחת החזקות בקטגוריה". סדרה EFG 6 מוצעת עם יכולות הרמה של עד 9.0 טון עם מרכז כובד של 90 ס"מ, והיא מיועדת לתפקד הן בתוך והן מחוץ למבנים. הסדרה כוללת 14 גרסאות בסה"כ המחולקות לארבע יכולות הרמה שבים 6.0 ל-9.0 טון, שני מרכזי כובד – 60 או 90 ס"מ, שני אורכי בסיס גלגלים ושתי חבילות מצברים (lithium-ion או lead-acid, לבחירה) – 1,240 או 1,548 אמפר-שעה.
אנשי היצרנית מדגישים כי בכך הופכת סדרה חדשה זו לרב שימושית, וורסטילית והמתאימה למגוון רחב מאי פעם של צרכנים. הקבינה הסגורה והממוזגת (סטנדרט בכל הגרסאות) מנתקת את המפעיל מתנאי הסביבה ומאפשרת עבודה בכל אקלים. אנשי יונגהיינריך מצהירים כי הכיסא החדש מציע יכולות כוונות חסרות תחרות בסגמנט, כך שכל מפעיל יוכל לכוון לעצמו את תנוחת הישיבה הנוחה ביותר. הגרסאות הקצרות יותר מותאמות ביתר שאת לעבודה בתוך מבנים או בסביבה צפופה יותר וקשה לתמרון, בעוד שהגרסאות הארוכות יותר מתוכננות להתאים בעיקר לעבודה בחוץ, או באתרים מרווחים וקלים לתנועה.

Jungheinrich EFG 6

Jungheinrich EFG 6

סדרה EFG 6 החדשה כוללת אמצעי בטיחות מתקדמים כסטנדרט, דוגמת מערכות מצלמות המשדרות תמנה היקפית אל מול פני המפעיל, התרעות על קרבה לאובייקטים נעים או נייחים, התרעה עם היציאה מאיזור הפעילות המוגדר, בקרות עומס ועוד.
סדרה EFG 6 מיועדת לעבודות בעומס גבוה עבור לקוחות המעוניינים בכלים שקטים ונקיים מבחינת פליטת מזהמים, ויחד עם זאת עדיין מסוגלים לביצועי הרמה גבוהים. כלים חדשים אלו פונים למגזרי התעשייה השונים, חצרות מפעלים, מוסדות ציבוריים, עבודות בתוך מחסנים גדולים (כולל כניסה ויציאה), ועוד.
יבואנית יונגהיינריך היא חברת אמקול. בשלב זה טרם דווח על כוונה לשווק סדרה חדשה זו גם בארץ

Jungheinrich EFG 6

Jungheinrich EFG 6