מיני מחפר טקאוצ'י TB250-2

טקאוצ'י משפרת את ה-TB250

טקאוצ'י היפנית מרעננת ומשפרת עת המיני מחפר טקאוצ'י TB250 ותשווקו מעתה תחת השם TB250-2. מדובר במיני באגר במשקל עבודה של כ-5.0 טון שלא השתנה מהותית במבנהו, בממדיו כמו גם בעיצובו (למעט שינויים מינוריים בצביעה נגיעות במעטפת), אך מגוון מערכות ומכלולים הוחלפו במשודרגים ומתקדמים יותר.

מיני מחפר טקאוצ'י TB250-2

מיני מחפר טקאוצ'י TB250-2

טקאוצ'י TB250-2 המעודכן ל-2019 מצוייד בזרוע בסיסית חדשה ואופציות נוספות לזרועות שונות ומחוזקות (עד לעומק חפירה מרבי של 378 ס"מ – זהה לנתון המרבי עד כה). המנוע נותר אותו יאנמר 4-צילינדרי בנפח 2.2 ליטר המייצר כ-39 כ"ס וגם המשאבה ההידראולית לא הוחלפה, וספיקתה המרבית היא עדיין קרוב ל-92 ליטר/דקה.
החדשות העיקריות הן בהוספת מערכת טלמטיקה מקורית כציוד סטנדרטי (Takeuchi Fleet Management telematic system), המאפשרת מעקב אחר מיקום, שעות עבודה, צריכת דלק, תקלות, התראות לגבי טיפולים ועוד.
הג'וי-סטיק' הוא חדש ב-TB250-2 ומאפשר פעולות נוספות ותפעול נוח מבעבר, על פי הצהרות היצרנית. בין היתר ניתן מעתה לווסת את עוצמת הספיקה ההידראולית לכמה מצבים, בין היתר לספיקה קבועה שאינה משתנה לצורך הפעלת ציוד הידראולי בקצה הזרוע. גם מערכת חיבור וניתוק מהירים מהווים מעתה אבזור סטנדרטי.
גם בתוך הקבינה בוצעו שינויים ושיפורים, ובין השאר מוצע מעתה מסך מגע גדול חדש וכיסא חדש הניתן לכיוון מכל היבט והמבטיח ישיבה נוחה מבעבר, בעיקר לאורך זמן. חיפויי תא המנוע ומערכות נוספות מתיימרים להציע מעתה גישה ופתיחה/סגירה נוחים וקלים יותר, להקלת הטיפול והתחזוקה השוטפת גם בשטח, זאת באמצעות עיצובן מחדש של הדלתות. גם סימון נקודות הגירוז הוא חדש, ומבטיח להיות בולט וברור יותר לזיהוי מהיר.
בטקאוצ'י החלו לשווק את הדור הבא של ה-TB250 זה עתה. יבואנית טקאוצ'י לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר.