מחפר קטרפילר 330 GC

מחפרי 30 טון חדשים מ-CAT

מחפר קטרפילר 330 GC

מחפר קטרפילר 330 GC

קטרפילר משיקה את הדור הבא של מחפרי ה-30 טון מתוצרתה, עם השקת 2 דגמים חדשים המחליפים את היצע הדגמים העדכני. מדובר בקטרפילר 330 החזק יותר והנשען על מערך זחלים גדול ומאסיבי יותר, ובקטרפילר 330 GC הקל במקצת, החלש יותר והקומפקטי יותר בממדי הבסיס. דגמים אלו מוצעים בחלופות חסכוניות ויעילות יותר בהשוואה לקטרפילר 330F, כאשר אנשי היצרנית טוענים כי מדובר בחיסכון משמעותי בהחלט בצריכת הדלק של עד 20%.

מחפר קטרפילר 330

מחפר קטרפילר 330

עם השקת ה-300 וה-300 GC החדשים, מגיבים בקטרפילר לדרישות מצד מפעילים ולקוחות להורדת עלויות התחזוקה והתפעול של מחפרי ה-30 טון של החברה. השיפורים שבוצעו בכלים החדשים ביחס לדור היוצא כוללים רענון בכל מערכות המחשוב, הבקרה והאלקטרוניקה, שיפור המערכת ההידראולית כך שניתן להגיע לתפוקה דומה – ואף גבוהה – מבדגמים הקודמים, בסל"ד נמוך יותר. בשורה התחתונה מצהירים בקטרפילר כי במשימות חפירה מגיעים הכלים המעודכנים לכדי 45% תוספת בתפוקה וביעילות בעבודה – נתון בהחלט יומרני.

מחפר קטרפילר 330 GC

מחפר קטרפילר 330 GC

בין החידושים בכלים אלו נציין מערכת קירור חדשה, הכוללת הפעלת מאווררים הידראולית עם יכולת פעולה הפוכה לצורך ניקוי המצננים
בין יתר המערכות המוצעות אצל המחפרים החדשים כסטנדרט נמצא מעתה מערכת בקרת עומס, מערכת לייצוב פעולת הכף, סכנרון בין העומס על המערכת ההידראולית לגובה סל"ד המנוע (במטרה למזער צריכת דלק שלא לצורך) – כך למשל יורד הסל"ד אוטומטית כאשר המערכת ההידראולית אינה מופעלת, אפשרות לקיבוע בזיכרון לפעולות רוטיניות, מערכת דיאגנוסטיקה מובנית, המשדרת את כל המידע החוצה לפי דרישה (למשרד, למחשב הנייד וכיו"ב), ומסך מגע חדש, אליו מגיע כל המידע ובאמצעותו ניתן לתפעל את כל המערכות ולקבל את כל הפרמטרים הנוגעים לפעולת המחפר.

מחפר קטרפילר 330

מחפר קטרפילר 330

קטרפילר Cat 300 קיבל משקולת כבדה יותר מאחור (6,700 ק"ג) בהשוואה ל-Cat 330 F, ובכך הוא מסוגל להרים משקל הגבוה בכ-10% ביחס אליו. מערך זרועות שתוכנן מחדש מאפשר לדגם זה גם שיפור במומנט ביחס לקודמו, של כ-5%.
עלויות התחזוקה במחפרי ה-30 טון החדשים מתיימרים לרדת בעד 20% ביחס לקודמיהם, בעיקר הודות לשורה ארוכה של שיפורים ושדרוגים קטנים; מרווחי הטיפול עלו – בעיקר המרווח להחלפת המסננים השונים, המסננים עצמם גדלו ומסוגלים להתמודד עם כמויות אבק ולכלוך גדולות יותר עד שיש צורך בניקוי (מדי 3,000 שעות; עלייה של 50%), מסנני השמן והדלק שופרו אף האם, ועתה יש צורך בהחלפתם מדי 1,000 שעות, בהשוואה ל-500 עד כה. עוד יצוין כי כל פתחי המילוי או הבדיקה רוכזו למקום חדש, נוח וקל יותר לגישה – מה שמקצר משמעותית את זמן העבודה על הטיפולים בשטח.
קטרפילר החלה כבר לשווק את הבאגרים החדשים בכל שווקי המערב, אליהם גם אנו שייכים: ארה"ב, דרום קוריאה, אוסטרליה וניו זילנד ואירופה. יבואנית קטרפילר לישראל היא חברת זוקו שילובים

 

איך קטרפילר 330 GC בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

איך קטרפילר 330 בהשוואה למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו אל מנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: