מילווקי M18 Fuel

הנטען הכי חזק של מילווקי

מילווקי M18 Fuel

מילווקי M18 Fuel

מילווקי האמריקאית (Milwaukee) החלה לשווק פטישון רוטרי 1-3/4" נטען חדש למשימות Heavy Duty בשם M18 Fuel. במילווקי טוענים כי מדובר בכלי החזק והיעיל ביותר מתוצרתה בסגמנט זה, תוך הבטחת יכולת "חציבת חצי טונה לטעינה" וכוח וביצועים המקבילים למכשיר דומה בגודלו ובמשקלו הניזון מחשמל באמצעות כבל, בספיקה של 15 אמפר.
המילווקי M18 Fuel מייצר עד 2,900 הלימות לדקה, עד 380 סל"ד. בין יתר תכונותיו נמנה מנגנון בטיחות הנועל את פעולת הכלי בעת חירום ומצמד אלקטרו-מגנטי.

מילווקי M18 Fuel

מילווקי M18 Fuel

הפטישון החדש שוקל 10.4 ק"ג (ללא סוללות), אורכו 485 מ"מ וגובהו 574 מ"מ. הוא ניזון מסוללות סטנדרטיות של היצרנית, המשמשות שורה ארוכה של כלים נטענים אחרים מתוצרתה (כ-150, על פי מילווקי), כך שיש סבירות גבוהה שלקוחות מילווקי המשתמשים בציוד נטען אחר של היצרנית יוכלו לחסוך את ההוצאה שברכישת סוללות לכלי זה, או – במידה וירכשו גם את הסוללות – יוכלו להשתמש בהן גם עבור כלים אחרים. בהגדרתן 'סטנדרטיות' יצוין כי מדובר בסוללות המוצעות על ידי היצרנית גם עבור כלים אחרים, אך הן המילה האחרונה בתחום והחזקות ביותר מסוגן, טוענים במילווקי; מדובר בסוללות ליתיום-איון 12.0 HD רבות עוצמה, המבטיחות תוספת של 50% כוח, ירידה של 50% בטמפרטורת העבודה וזמן פעולה ארוך בכ-33% בהשוואה לכלים מדור קודם שפעלו על סוללות HD 9.0. הסוללות החדשות החזקות דנן הן המעניקות ל-M18 Fuel ביצועים מרשימים כאמור, שעד כה אפיינו כלים עם כבל בלבד.
מילווקי M18 Fuel מגיע עם מערכת One-Key של היצרנית, שעיקרה התקנת צ'יפ במכשיר המאפשר איתורו מרחוק – נקודה חשובה בסביבת עבודה המלאה אבק ולכלוך – כמו גם יכולת לנטרלו מפעולה, למניעת גניבות.
יבואנית מילווקי לארץ היא חברת דלקו יבואנים בע"מ מיבנה