מלגזה Yale GDP160EC12

הכי חזקה של Yale

מלגזה Yale GDP160EC12

מלגזה Yale GDP160EC12

ייל (Yale) חשפה זה עתה את המלגזה החזקה ביותר מתוצרתה – Yale GDP160EC12. מדובר במהדורה מעודכנת של דגם וותיק בהיצע, המיוצר מזה שנים רבות תחת אותו השם. ההשקה נערכה במסגרת אירוע של החברה לעיתונאים, סוכנים ולקוחות בגרמניה והכלי המדובר הוא המצטרף האחרון לסדרת מלגזות הדיזל הכבדות של היצרנית – סדרה EC. מלגזה חדשה זו תשווק באירופה תחילה, והיא תוכננה ומיוצרת בכדי לעמוד בדרישות הייחודיות לשוק זה.
המלגזה החדשה מסוגלת להרים עד 16 טון תוך שמירה על מרכז כובד מטען של 1,200 מ"מ, ובכך הופכת למתאימה במיוחד להובלת מטענים כבדים דוגמת בולי עץ, קורות פלדה או בטון, מיכלים שונים וכיו"ב. מרכז הכובד של המלגזה כולה הוא בגובה 600 מ"מ; היא מונעת באמצעות מנוע דיזל של קאמינס – QSB 6.7L – כאשר בייל לא מדווחים על ההספק או המומנט. הכוח מועבר אל הגלגלים הקדמיים באמצעות מערכת הידרוסטטית עם 3 מהירויות.
עיקר החידושים שבוצעו בדגם החדש ל-2019 נועדו להוסיף …ולהוריד; על פי ייל מסוגלת המלגזה לטפל במשקלים כבדים מאי פעם בסגמנט זה. מהירות התגובה והפעולה של המערכת ההידראולית שופרה; מערכת הקירור חדשה, ומתיימרת להציע רמת צינון טובה ויעילה יותר למנוע וליתר המכלולים הרלוונטיים; רמת הבטיחות עלתה – ביין היתר הודות לשינויים בקבינה, שנועדה להעלות את רמת הנוחות עבור המפעיל, כמו גם את שדה הראיה סביב. בפרק ה'להוריד' אפשר לציין חיסכון משמעותי בעלויות התחזוקה השוטפת, הודות להתייעלות בכל הקשור לגישה לטיפולים ומרווחי טיפול. גם צריכת הדלק יורדת משמעותית בהשוואה לדגם היוצא – למרות שימו באותו המנוע הבסיסי; המנוע החדש כויל אחרת וקיבל מחשב ניהול חדש.

מלגזה Yale GDP160EC12

מלגזה Yale GDP160EC12

גם המרכב והשלדה עברו שיפורים ושדרוגים בדגם החדש, כאשר עיקרם הוא שינוי בחלק הקדמי בדמות מיקום ציר התורן קרוב יותר אל ציר הגלגלים, לטובת שיפור שיווי המשקל, ההתנהגות עם מטען מרבי והיכולת להוביל מטענים כבדים ברמת בטיחות גבוהה יותר. בנוסף לשינוי נקודת עיגון התורן התחתונה עוצב גם התורן עצמו באופן שונה, בכדי להתאים למיקומו החדש.
ייל GDP160EC12 מוצעת כסטנדרט עם מזלג מאסיבי באורך 244 ס"מ והיצע רחב לבחירה של סוגי מזלגות, סוגי חיבור וגוון מתלים ואמצעי חיבור לצורך הרמת מטענים שונים.
יבואנית מלגזות ייל לארץ היא חברת מכשירי תנועה