מעמיס עם צמיגי BKT BK-Loader 53

היצע צמיגים חדש ל-BKT

מעמיס עם צמיגי BKT BK-Loader 53

מעמיס עם צמיגי BKT BK-Loader 53

יצרנית הצמיגים ההודית BKT – המיוצגת גם בישראל – משיקה היצע צמיגים חדש לשימוש בציוד כבד. עיקר החדשות הן בהתאמת צמיגים חדשים אלו לשימוש מגוון על מעמיסים, בתנאים שונים ועם יכולות משופרות ביחס להיצע העדכני. "החקר המתמיד והמשאבים המופנים לצורכי פיתוח ובחינה נותנים אותותיהם" נאמר בהודעת החברה, עם חשיפת ההיצע החדש בארה"ב.
BKT BK-Loader 53 הוא צמיג מחוזק לשימוש צמ"ה כללי, הכולל רצועות אראמיד בדפנות, לחיזוק ועמידות בתנאי קיצון. גם השכבות בפני הצמיג מרובדות באופן חדשני, המבטיח עמידות מיטבית ושרידות גבוהה גם בתנאי שטח קשים. הקימוש העיקרי בצמיגים אלו מיועד למעמיסים במחצבות ומכרות.

BKT Earthmax SR 31

BKT Earthmax SR 31

BKT Earthmax SR 31 ו-Earthmax SR 25 הם צמיגים ראדיאליים עם כמה שכבות אריג פלדה לחיזוק שתוכננו במיוחד לשימוש על מעמיסים בתחום התעשייה, הבניין והתשתיות. הראשון מיועד יותר למעמיסים באופן כללי, והשני תוכנן להתאמה גם בשימוש בצמ"ה נוסף.

BKT Rock Grip L4

BKT Rock Grip L4

מעמיסים העוסקים רוב זמנם בהעמסת סלעים, חצץ או אבנים יעדיפו את ה-BKT Rock Grip L4 שתוכנן בדיוק לשם כך, עם הבטחה ליכולת עמידות גבוהה בפני שחיקה וקרעים.

BKT XL Grip

BKT XL Grip

BKT XL Grip פותח עבור מעמיסים גדולים וכבדים, הפועלים בעומס מרבי. דגש עיקרי הושם בחיזוק הדפנות והעמידות בפני קרעים וחתכים.
אחרון חביב בגל החידושים העדכני אצל יצרן הצמיגים ההודי הוא ה-BKT EM 937; צמיג זה תוכנן לבלוט בכל התכונות הנדרשות למעמיס באשר הוא, דהיינו: מכלול תכונות ההופכות אותו לרב שימושי ולמתאים לכל משימה. הכוונה בהשקת צמיג זה הוא להוזיל עלויות עבור קבלנים, שיכולים לרכוש סוג צמיג אחד, ולכל היותר במכה גדלים שונים, שיתאים לכל או לרוב הציוד שלהם בשטח. צמיג חדש זה מוצע במגוון מידות המתאימות למגוון מעמיסים, למשאיות פירקיות, 'גריידרים' ועוד.

BKT EM 937

BKT EM 937