טויוטה Traigo 80 החדשה (גרסת 7.0 טון)

חשמליות כבדות חדשות מטויוטה

טויוטה Traigo 80 החדשה (גרסת 7.0 טון)

טויוטה Traigo 80 החדשה )גרסת 7.0 טון(

טויוטה משיקה סדרת מלגזות חשמליות כבדות תחת הסדרה Traigo 80 – כמחליפה לסדרה Traigo HT שייצורה יופסק. מדובר למעשה בהרחבת סדרת ה-Traigo 80 הוותיקה יותר, שכללה עד כה מלגזות (חשמליות) בקטגוריית ה-2.0-3.5 טון, עם הוספת דגמים בעלי יכולת הרמה של 6.0, 7.0 ו-8.0 טון – זהה לגרסאות שהוצעו עד כה תחת סדרה Traigo HT.
בטויוטה מסבירים את הצורך והחשיבות בהרחבת היצע מלגזות ה-Heavy Duty המונעות בחשמל בביקוש הגואה לכלים כאלו, ביקוש הנובע מהעלייה המתמדת בתפוקות הנדרשות, ביכולות ההרמה, בגידול של מרכזים לוגיסטיים ובצורך וברצון לאפשר ביצועים ויכולות שאפיינו עד כה בעיקר מלגזות דיזל רועשות ומזהמות גם ממלגזות חשמליות שקטות ונקיות.

טויוטה Traigo 80 החדשה (גרסת 8.0 טון)

טויוטה Traigo 80 החדשה )גרסת 8.0 טון(

הגרסאות הכבדות החדשות של סדרה Traigo 80 החדשה הן מלגזות 80 וולט עם מרכז כובד נמוך – 900 מ"מ – כולל עבור גרסת ה-8.0 טון. בטויוטה מצהירים כי מדובר במלגזות שתוכננו מן המסד כחדשות, בפרט בהשוואה לגרסאות הכבדות יותר של סדרה Traigo HT הוותיקה. המשמעות היא שלדה ומרכב חדשים, עם מקום נוח יותר לגישה ולתחזוקה עבור המצברים, גישה ושהות נוחות יותר אל עמדת המפעיל, שיפורים בהנדסת האנוש וברמת הבטיחות הן עבור המפעיל והן עבור הסובבים את הכלי.
מפרט מלא ומדויק טרם פורסם, אך זה ייחשף במלואו עם התחלת השיווק של המלגזות החדשות, במהלך השבועות הקרובים.
מלגזות טויוטה מיובאות לארץ על ידי חברת יוניון רכב תעשייתי בע"מ.