מיני מחפק בובקט E27z

ריענון המיני מחפרים של בובקט

משמאל לימין: בובקט E26, בובקט E27z ובובקט E27

משמאל לימין: בובקט E26, בובקט E27z ובובקט E27

בובקט תחשוף בקרוב גרסאות מעודכנות ומחודשות של המיני מחפרים הוותיקים E26, E27 ו-E27z, המוצעים במשקלי עבודה של 2,560, 2,610 ו-2,700 ק"ג. כל הדגמים המעודכנים יעמדו מעתה בתקני פליטת המזהמים האירופאיים המחמירים והעדכניים ביותר ('שלב 5'), ובנוסף לרענון קוסמטי חיצוני – טופלו גם בסביבת המפעיל. בבובקט מבטיחים שיפור באיכות החיים והנוחות בתוך הקבינה בזממן עבודה, גם כאשר מדובר בשהייה ממושכת. עיקר העבודה התמקדה בהפיכת עמדת המפעיל לשקטה יותר, בין היתר הודות לבידוד חדש ומשופר, הן כנגד תנאי אקלים שונים והן כנגד רעשים.
כל אמצעי התפעול והשליטה רועננו, וחלקם הוחלפו בחדשים לגמרי או שמיקומם שונה, וזאת כמסקנה מלא מעט הערות והיזון חוזר שנאספו ממפעילים. נעשה שימוש בחומרים איכותיים יותר לדיפון הפנימי – רצפה, דירות/דלתות ותקרה, המבטיחים עמידות גבוהה יותר לאורך זמן ויכולת ניקוי טובה יותר.
החשיפה המלאה והרשמית של המיני מחפרים החדשים של בובקט תיערך במסגרת תערוכת Intermat המתוכננת להיערך בפאריז בין ה-23 ל-28 באפריל. בנוסף יושק ככל הנראה גם הדור הבא של המיני מחפרים בובקט E34 ובובקט E35z, לגביהם טרם נמסרו פרטים כלשהם. במהלך החשיפה המלאה בפאריז מן הסתם יפורסמו המפרטים המלאים ויתר הפרטים של כל ההיצע החדש, כאשר השיווק והמכירות צפויים להתחיל מיד לאחר התערוכה.

מיני מחפק בובקט E27z

מיני מחפק בובקט E27z