דיטש וויטש AAT40

מכונת קידוח אופקי מדיטש וויטש

דיטש וויטש AT40

דיטש וויטש AT40

דיטש וויטש האמריקאית משיקה מכונת קידוח אופקית ניידת חדשה בשם AT40. למכונה מנגנון קידוח מתקדם ורב עוצמה, אשר – לטענת אנשי היצרנית – מציע 33% יותר מומנט מהמוכר אצל המתחרים בסדר הגודל שלה, והוא תוכנן במיוחד לעמוד בתנאי קיצון, בכלל זה קידוח בסלע קשה.
מכונת הקידוח נעה על זחלים במטרה לאפשר עבודה בכל תנאי שטח, והיא כוללת תכנון מחדש של כל מערך הובלת ודחיפת מוטות הקידוח, חיבור חדש לראש הקידוח ומערכת הידראולית חזקה יותר באופן משמעותי – על פי דיטש וויטש – מדגמים קודמים. מחסנית מוטות הקדוח מאפשרת אחסון מוטות באורכים שבין 305 ל-457 ס"מ ליחידה. חיבור המוטות אף הוא חדש, עם הבטחה לפעולה חלקה ומהירה יותר של החיבור יחד עם אמינות וחוזק גבוהים יותר. הודות להעלאת אמינות מערכת הקידוח הוכפל מרווח השעות בין הטיפולים, מה שמהווה נתון משמעותי בכל הקשור לעלויות התפעול והתחזוקה של המכונה.

דיטש וויטש AT40

דיטש וויטש AT40

לדיטש וויטש הספק מנוע של 160 כ"ס, 2 הילוכי נסיעה ומערכת הידראולית בספיקה גבוהה. משאבת הבוץ/מים היא בספיקה של 265 ליטר/דקה ומציע לחץ מרבי של 1,100 psi. כוח הדחף וכוח המשיכה מגיעים לכדי 18,144 ק"ג.
הקבינה החדשה מבטיחה איכות חיים למפעיל, שדה ראיה מצוין והודות לשני מסכי LCD ומצלמות HD יכול המפעיל לראות הן את נקודת חדירת המקדח לאדמה והן את מנגנון חיבור המוטות לצורך הארכת המקדח.
יבואנית דיטש וויטש לארץ היא חברת דיזל הנדסה

דיטש וויטש AT40

דיטש וויטש AT40