משאבת מים Heavy Duty אטלס קופקו

משאבות heavy-duty מאטלס קופקו

משאבת מים Heavy Duty אטלס קופקו

משאבת מים Heavy Duty אטלס קופקו

אטלס קופקו מרחיבה את היצע המשאבות שלה עם לא פחות מ-30 דגמים חדשים; מדובר במשאבות לתנאי קיצון המוגדרות כ-heavy-duty והמציעות תפוקה גבוהה במיוחד – עד 1,400 מ"ק/שעה. היצע רחב וחדש זה הנו תוצר ראשון של רכישת מומחית המשאבות האיטלקייה Varisco – חברה המתמחית בתכנון, פיתוח וייצור משאבות לטיפול בהצפות, בכלל זה בהיקפים גדולים. היצע המשאבות החדש פונה לתחומי התשתיות, החירום ושירותי ההצלה השונים, ורובן יודעות להתמודד גם עם מים עכורים במיוחד, בכלל זה בוץ וחומר לח אחר.
באטלס קופקו משיקים את הליין החדש תחת שם המותג 'אטלס קופקו' אך מדובר למעשה בהיצע Varisco לשעבר, לאחר התאמות, רענון ועדכון, מתוך כוונה להתחזק בסגמנט משאבות ה-heavy-duty. בהיצע גם משאבות היודעות לשאוב חומר בוצה, לשימוש באתרים בהם יש מים רדודים או מים המכילים חומר רב (בוץ, מלט, חומר אורגני וכיו"ב).
פרט משמעותי הוא שכל ההיצע החדש של המשאבות מוצע לבחירה עם מנוע דיזל או מנוע חשמלי; בנוסף, כל דגמי המשאבות החדשות מוצעות עם שפע תוספות והתאמות ובמגוון תצורות להזמנה, במטרה להציע לכל לקוח את המשאבה המתאימה ביותר לצרכיו הספציפיים. בתוך כך מדובר גם בבסיס עליו יושבת המשאבה – החל במגוון נגררים, עבור בהתקנה על שלדות להרמה עם מנוף או מזלג ועד להתקנה קבועה על רכב או סטטי באתר העבודה.
יבואנית משאבות אטלס קופקו לארץ היא חברת אוטומציה ירוחם.