דור גנרטורים חדש לאטלס קופקו


אטלס קופקו השבדית משיקה סדרה חדשה של גנרטורים נגררים תחת השם QAS שכולם מונעים באמצעות מנועים העומדים בתקני Tier 4 Final. הגנרטורים תוכננו מן המסד כחדשים ומכסים את טווח ההספק שבין 25 ל-330 kVA. כל הדגמים החדשים מוצעים בממדים הקומפקטיים בעד 20% ביחס לדגמים קודמים מקבילים בהספקיהם של היצרנית ומתיימרים להציע צריכת דלק "נמוכה משמעותית", מבלי לנקוב במספרים. המנועים החדשים מגיעים – על פי הגודל וההספק – ממספר ספקים: איסוזו, ג'ון דיר ו-MTU (מרצדס). זמן הפעולה הרציפה למיכל דלק אחד עומד עד 40 שעות, בהתאם לדגם.
הגנרטורים החדשים של אטלס קופקו מתיימרים עוד להציע הנדסת אנוש משופרת, הן בכל הנוגע לתפעול והן בסעיפי התחזוקה השוטפת והטיפולים; הגנרטורים החדשים דורשים טיפול הנמשך לא יותר משעתיים כל 500 שעות עבודה. בשלדה החדשה הושם דגש על חיזוקים משמעותיים של נקודות התורפה ועל קלות רבה יותר בחיבור ובניתוק של הגנרטור לרכב הגורר, יחד עם התקנת מערכות בלמים, חשמל, יציאות זרם ועוד חדשות. בתכנון ציוד חדש זה נלקחו בחשבון בראש ובראשונה צרכנים מתחומי הבניין, התשתיות, המכרות וטיפול במצבי אסון טבע והצלה.
עוד מודגש על ידי אנשי היצרנית השיפור בבידוד בפני רעשים כמו גם הבידוד בפני פגעי מזג האוויר (אבק, מים) לטובת התאמה טובה יותר לעבודה באיזורים מיושבים ובתנאי קיצון בשטח, בהתאמה. בין היתר עוברים הגנרטורים החדשים טיפול יסודי במטרה לעמוד בפני מי מלח.
יבואנית הגנרטורים של אטלס קופקו היא חברת מ. בר תחזוקה בע"מ.