מחפר קייס CX145D SR

חילופי דורות ב-CASE

מחפר קייס CX145D SR

מחפר קייס CX145D SR

אגף הצמ"ה בקייס – CASE Construction – משיק מחפר חדש בקטגוריית ה-15 טון בקירוב, בשם קייס CX145D SR. דגם זה מחליף את הקייס CX145C SR הוותיק, והוא מהווה עדכון נוסף בהליך המעבר אצל תחום המחפרים בקייס, במעבר מסדרה C לסדרה D. כלי זה נכלל גם בין דגמי ה-SR של היצרנית, קרי: Short Radius, עם סרח עודף קצר במיוחד לטובת יכולות עבודה (גם) במקומות צרים ומוגבלי תנועה.

מחפר קייס CX145D SR

מחפר קייס CX145D SR

השינויים שבוצעו ב-CX145D SR לעומת ה-CX145C SR הם רבים, אך מינוריים וקלים, כך שעל פניו מהותית אין הבדל גדול בין הכלים. למעשה ההבדל הבולט מכל הוא שינוי בעיצוב חלקו האחורי של המחפר. אבל, סך השינויים והעדכונים שבוצעו מצטרפים לכדי שיפור כללי של הכלי, עם הבטחה לתפוקה גבוהה יותר – בעלות נמוכה יותר.
המנוע נותר אותו מנוע איסוזו בנפח 3.0 ליטרים, אך לאחר עדכון תוכנת ניהול המנוע והתאמות לספק רמות רעש מופחתות ופליטת מזהמים קטנה במעט. בקייס מבטיחים גם ירידה בצריכת הדלק, אך ללא ציון נתון כלשהו בנושא. 'על הדרך' עלה ההספק מ-100 ל-102 כ"ס. המערכת ההידראולית שופרה – למרות הספיקה המרבית הזהה – עם הבטחה לזמני פעולה קצרים יותר ומהירויות תגובה מהירות יותר – בעיקר הודות לפקד אלקטרוני חדש והגדלת שסתומי המערכת ההידראולית, מה שמבטיח יותר פעולות בזמן נתון, קרי: יותר עבודה ביחידת זמן.
רמת האבזור והציוד הסטנדרטי עלתה, מבטיחים בקייס, יחד עם שיפור בהנדסת האנוש – במטרה להציע איכות חיים, נוחות ותפוקה גבוהה יותר עבור המפעיל. ציוד מכני הנדסי של קייס מיובא לארץ על ידי חברת קרסו מוטורס.

מחפר קייס CX145D SR

מחפר קייס CX145D SR