Milwaukee TICK

נעלם לך ציוד? כך תשמור עליו (וידאו)

Milwaukee TICK

Milwaukee TICK

יצרנית כלי העבודה האמריקאית מילווקי (Milwaukee) משיקה את ה-TICK – אביזר מעקב חכם וקשוח הניתן להצמדה – למעשה לכל דבר. במילווקי מכוונים לציוד המשמש לעבודה, החל מכלי עבודה פשוטים כמו מריצה, סולם או כלי עבודה ידניים, עבור בכלים חשמליים דוגמת מקדחה או פטישון ועד לציוד כמו קומפרסור, פטיש חציבה, משאבה ממונעת, מגבה ועוד.

Milwaukee TICK

Milwaukee TICK – האפליקציה

הרעיון פשוט: ה-TICK הוא מעין כפתור ברוחב 4.8 ס"מ, באורך 5.9 ס"מ ובגובה כ-1.25 ס"מ העשוי פלסטיק קשיח והנו עמיד בפני חדירת מים, אבק, פגיעה פיסית בצורת מכות או מעיכה, קרינת UV וחום וקור קיצוניים. הוא ניתן לחיבור לאובייקטים שונים בקשירה, עם ברגים, אזיקונים או דבק וכל TICK ממוספר אלקטרונית עם מאפיין ייחודי הניתן לזיהוי. ה-TICK משדר אות Bluetooth קבוע הניתן לאיתור באמצעות מכשיר טלפון סלולרי לאחר הורדת אפליקציה רלוונטית (ONE-KEY) וכך ניתן לאתר את מיקומו ממרחק 100 יארד (91.4 מ'). האפליקציה יודעת לאתר אוטומטית כל מכשיר אליו מחובר ה-TICK ולאחסן בזיכרון המכשיר המאתר, כך שניתן לאתר ולפקח באמצעות מכשיר אחד על אינספור כלים וציוד. ה-TICK משדר אות "חי" למשך שנה לפחות.

Milwaukee TICK

Milwaukee TICK

יתרונות האביזר הזה ברורים, ובראשם מניעת איבוד ציוד יקר – באתר העבודה. מדובר על-פי רוב, מטבע הדברים, באתרים מבולגנים, מלוכלכים ועם תנועה מתמדת של אנשים, ציוד, רכב, סחורות וכיו"ב. איבוד ציוד יכול להגיע לסכומים נכבדים בסך הכולל של עלות העבודה, והיכולת למצוא ציוד במידי באתר היא ייתרון ברור. אבל, התקנת TICK-ים על ציוד וכלי עבודה יקרים יכולה גם לעזור על השליטה והסדר עם ציוד וכלי העבודה, בגדר מעין מחסן ווירטואלי בו בעל הציוד יכול לאתר בכל רגע נתון היכן הציוד השונה שלו מונח או ממוקם באתר. ה-TICK מתאים בהחלט גם לחצרות פרטיים, במשק, בקיבוץ, במוסך או במפעל – אתרים שגם בהם יש לא פעם לציוד יקר נטייה "להיעלם" אי שם בתוך הבלאגאן.

Milwaukee TICK

Milwaukee TICK

כמה זה עולה? מצאנו ברשת בכ-13.0$ ליחידה, לפני משלוח – ראו בלחיצה כאן.