מלגזות Kalmar Essential

מלגזות 8-18 טון מ-Kalmar

מלגזות Kalmar Essential

מלגזות Kalmar Essential


יצרנית המלגזות וציוד הרמה הפינית Kalmar משיקה סדרת מלגזות Heavy Duty חדשה תחת השם Essential Range DCG100-180T; מדובר ב-12 מלגזות בינוניות במשקלן המציעות כושר הרמה הנע מ-8.0 ל-18.0 טון. ההשקה בוצעה בהפרש של ימים ספורים בפני דילרים ולקוחות בקליפורניה, ארה"ב, ומעט מאוחר יותר במהלך תערוכה מקצועית בשבדיה.
מלגזות Kalmar Essential

מלגזות Kalmar Essential


בקלמר מציינים כי הסדרה החדשה מתבססת על סדרות קודמות, תוך הטמעת שיפורים, הערות ובקשות של לקוחות, וכי התוצאה המוצעת "משלבת בין האיכויות של המותג לבין מחירים תחרותיים", דברי החברה. מדובר במלגזות הפונות בראש ובראשונה את מגזרי נמלי הים, תעשיית הפלדה, העץ והאבן/שיש.
Kalmar מציעה למעשה 12 גרסאות בסיס שונות, הנבדלות זו מזו במהותן במשקל ההרמה המרבי שלהן. אבל, לא מדובר במוצר "מן המדף", עם מפרט ומכלולים קבועים, אלא בבסיס לשינויים, התאמות ו"תפירה" בדיוק לפי צורכי הלקוח. כך ניתן לבחור בין סוגי מנועים שונים, תרנים שונים – במידותיהם ובתכונותיהם, חבילות בטיחות שונות, קבינות שונות וכמובן – מבחר רמות אבזור.
מלגזות Kalmar Essential

מלגזות Kalmar Essential


בקלמר מדגישים ומבטיחים כי המלגזות החדשות מסדרה Essential Range DCG100-180T החדשה מצוידות כולן בקבינות חדשות, כולן מציעות שדה ראייה מעולה סביב, רמת ארגונומיות גבוהה ורמות אבזור וציוד בסיסיות נדיבות. בעת תכנון המלגזות הושם דגש מיוחד על מערכות החשמל במטרה לפשט ולהקל על התחזוקה והגישה לדורש בדיקה. השלדה מתבססת על שלדות וותיקות יותר, אך עברה רענון מקיף שכלל חיזוקים ועיבויים היכן שצריך, על מנת להציע חוזק וקשיחות טובים מבמלגזות קודמות. מערכת הדיאגנוסטיקה של היצרנית SmartFleet מוצעת כסטנדרט בכל הגרסאות, ומאפשרת איתור וטיפול בבעיות, ניתור פעולות המכונה, מעקב אחר נתונים חשובים וכיו"ב – הן בהורדה בדיעבד והן תוך שידור ישיר למחשב מרוחק, על פי העדפות הלקוח. יבואנית מלגזות קלמר לארץ היא חברת ויטק סוכנויות בע"מ מרעננה.