ארגז קירור קטרפילר

קטרפילר: קירור לשטח

ארגז קירור קטרפילר

ארגז קירור קטרפילר

קטרפילר, יצרנית ציוד מכני הנדסי הגדולה בעולם, מציעה לצד הציוד הכבד גם שורה ארוכה של ציוד פנאי, ביגוד, הנעלה, תאורה וכיו"ב, כציוד עזר והשלמה. לאחרונה השיקה קטרפילר ארגז קירור מאסיבי המיועד לשרת עובדים בשטח, בתנאים קשוחים, בחום ו/או בקור קיצוניים כאשר לעיתים יום שלם אין חשמל או מקור אנרגיה יעיל בסביבה. הארגז אינו כולל מנגנון קירור חשמלי אלא בידוד מאסיבי המתיימר לשמור את הקור בפנים גם למשך יום שלם.
הדגם המצולם הוא בגודל חיצוני של 58.4×39.4×38.1 ס"מ (עומק, רוחב, אורך) ובגודל פנימי של 38.1×31.8×25.4 ס"מ (עומק, רוחב, אורך). משקלו ריק הוא פחות מ-8.0 ק"ג. הארגז מיוצר עבור קטרפילר על ידי מומחית בתחום מטקסס, בשם RTic Coolers, המייצרת עבור החברה את הארגז עם הצבע הלוגו המפורסמים. ארגז הקירור מתיימר לעמוד גם בפני מכות, שפשופים ונפילות – תופעות שאינן נדירות באתרי עבודה, כמו גם בפני קרני UV מזיקות.

ארגז קירור קטרפילר

ארגז קירור קטרפילר

מחיר התענוג אינו זול; בקטרפילר דורשים עבור ארגז זה לא פחות מ-250$, לפני משלוח. דגם גדול במקצת מוצע בעבור 360$. רק בכדי לסבר את העין והאוזן, מצאנו את אותו הארגז, המקורי, באתר היצרנית המייצרת גם עבור קטרפילר, עם תג מחיר האומר 125$ – בדיוק חצי!

הסטייל בצהוב ועם הלוגו המפורש שווה את הפער? ההחלטה בידיכם…