פטיש חציבה הידראולי אטלס קופקו MB 1650

פטיש חדש מאטלס קופקו

פטיש חציבה הידראולי אטלס קופקו MB 1650

פטיש חציבה הידראולי אטלס קופקו MB 1650

אטלס קופקו משיקה פטיש חציבה הידראולי חדש בשם MB 1650. דגם זה מחליף את ה-MB 1700 בהיצע היצרנית, ומבטיח ביצועים משופרים תוך ירידה בעלויות התפעול והתחזוקה.
הפטיש החדש הוא קומפקטי יותר בממדיו וקל יותר במשקלו (1650 ק"ג לעומת כ-1,700 ק"ג) ביחס לדגם אותו הוא מחליף, אך מציע ביצועים דומים ואף עדיפים, כאמור, בעיקר הודות לעיצוב החדש – החיצוני והמבנה הפנימי – המבטיח יעילות גבוהה יותר, תחזוקה פשוטה יותר – בעיקר הודות לגישות הנוחות יותר לצרוך הטיפולים והחלפות החלקים הבלויים – ואמינות משופרת לאורך זמן.
פטיש החציבה ההידראולי החדש מיועד להיות מופעל על ידי באגרים במשקלי עבודה שבין 19 ל-32 טון. ביצועי הפטיש שופרו בין היתר הודות למערכת המכונה AutoControl – מערכת ה"יודעת" לשנות באופן אוטומטי את אורך מהלך ההלימות בזמן העבודה, ובכך מתאמת בין הכוח המופעל לטובת כל הלימה ביחס לכוח הנגדי, קרי – לעומס בפעולה עצמה. מערכת זו, מדגישים באטלס קופקו, מייעלת באופן משמעותי הן התפוקה והביצוע עצמו, והן את התנאים: רעש, ויברציות ובסופו של דבר גם את האנרגיה הנדרשת לביצוע המשימה, קרי: צריכת הדלק. עוד מוצע בפטיש החדש מנגנון "בקרת תחילת עבודה" באמצעותו יכול המפעיל לכייל את עוצמת הפתיחה של הפטיש, בהתאם לנסיבות, לתנאי העבודה ולסוג החומר. אטלס קופקו מיובא לארץ על ידי חברת עידן בי