מלגזון Yale MS20

מלגזון 2.0 טון מ-Yale

מלגזון Yale MS20

מלגזון Yale MS20

ייל (Yale) משיקה סדרת מלגזוני מפעיל-הולך חדשה בשם MS12-16IL. מדובר בהרחבת היצע המלגזונים המופעלים באמצעות מפעיל הולך הנכללים תחת סדרה MS כאשר לראשונה מוצע בסגמנט זה על ידי Yale מלגזון המסוגל להרים עד 2.0 טון (דגם ה-MS20). בסה"כ מכסים הדגמים החדשים שהצטרפו לסדרה יכולות הרמה שבין 1.2 ל-2.0 טון ומרחיבים בכך את ההיצע כלפי מעלה מאז הושקה סדרה MS10-16. "אנו מאמינים כי עם הרחבת סדרת המלגזונים למפעיל הולך MS" צוטט רון פאר, מנהל תחום ציוד לבתי אריזה ב-Yale, "בכלל זה גרסת ה-2.0 טון, נוכל להציע מגוון רחב באופן חסר תחרות עבור טווח לקוחות רחב ומגוון מאי פעם", הוא מסביר את הרציונל העסקי שבהרחבת ההיצע. "אנו סמוכים ובטוחים כי ההשקעה אותה ביצענו בשיפור הנדסת האנוש, ,חוויית המשתמש", הנוחות – גם לאורך זמן ורמת הבטיחות חסרת הפשרות יהפכו סדרה זו למועדפת על ידי רבים".

מלגזון Yale MS20

מלגזון Yale MS20

בייל מדגישים אם כן את הנדסת האנוש, הידידותיות ורמות הבטיחות הגבוהות למשתמש והנוחות לאורך זמן בדגמים החדשים. בין היתר מצוין מערך ההרמה שמתיימר להציע הגנה בפני פגיעה במפעיל, הודות לרשת ביטחון המרותכת אליו, ובמקביל לאפשר שדה ראיה רחב ובלתי מופרע לפנים וכלפי מעלה. כל יחידת ההיגוי – בכלל זה מוט ההיגוי – תוכננה מחדש ומתיימרת לאפשר תפעול נוח מבעבר, מדויק יותר וקל יותר גם עבור מפעילים פחות מנוסים (קריצה לשוק ההשכרות). המלגזונים ניתנים לפיקוח ושליטה על מהירות הנסיעה המרבית, המגיעה לכדי 6 קמ"ש ללא ההגבלה.
קהל היעד העיקרי של המלגזונים החדשים הם בתי אריזה, מחסנים לוגיסטיים, מחסנים, מפעלי ייצור, חנויות גדולות ובתי קירור. יבואנית Yale לארץ היא חברת 'מכשירי תנועה'.