רובוט הריסה Brokk 110

רובוט הריסה חדש מ-Brokk

רובוט הריסה Brokk 110

רובוט הריסה Brokk 110

יצרנית ציוד ההריסה למקומות מסוכנים לגישה או מורכבים לעבודה – Brokk השבדית, חושפת רובוט הריסה חדש בשם Brokk 110. דגם זה מחליף בהיצע את ה-Brokk 100 שייצורו יופסק, והוא מבטיח כוח הלימה משופר לצד חיסכון בעלויות התפעול והתחזוקה ונוחות משופרת ביכולת התפעול. כלו אלו יחד מתיימרים להציע כלי חדש, משופר ויעיל מבעבר.
ה-Brokk 110 מונע באמצעות חשמל. מנוע זה מתיימר לספק תפוקה וכוח הגדולים ב-15% ביחס ל-Brokk 100. משקלו כ-990 ק"ג ואורך הזרוע שלו הוא 305 ס"מ. כלי זה מיועד לעבוד עם מגוון ציוד קצה, מפטישים הידראוליים, דרך מקדחים ועד לצבתות ומרסקים. חלקים רבים בכלי החדש הוחלפו בעשויים פלדה קשיחה ועמידה יותר, ומערכת החשמל כאן היא חדשה לגמרי, עם הבטחה לעמידות טובה יותר בפני חדירת אבק, לחות ופגיעות מחום קיצוני. הממדים הקומפקטיים (הרוחב הוא פחות מ-80 ס"מ) מאפשרים מעבר עם הכלי דרך דלתות ברוחב סטנדרטי בתוך מבנים, כמו גם להתאים להיכנס למעלית נוסעים רגילה.

רובוט הריסה Brokk 110

רובוט הריסה Brokk 110

חדשה עוד בכלי החדש היא מערכת SmartPower המתיימרת לבצע אופטימיזציה של הביצועים בהתבסס על מספר מדדים, בכלל זה איכות אספקת החשמל להפעלת רובוט ההריסה ושמירה על טמפרטורות עבודה תקינות – ללא קשר לתנאי הסביבה או איכות החשמל המסופק למכשיר. למערכת יכולת אבחנה בין זרימת חשמל תקינה לבין זרימה לא עקבית או מופרעת, ולדאוג שהחשמל המגיע למנוע כמו גם טמפרטורות העבודה יישמרו באופן אוטומטי ומבוקר ברמות הנדרשות. בכך מובטח עבודה בתנאים אופטימליים, גם כאשר תנאי הסביבה רחוקים מכך, מבטיחים אנשי היצרנית.