מלגזה MaxiLift סדרה A

בארץ: חשמליות חדשות מ-Maxilift

מלגזה MaxiLift סדרה A

מלגזה MaxiLift סדרה A

יבואנית מלגזות MaxiLift הסינית – חברת דוד צ'פניק ובניו – מודיעה על תחילת שיווק סדרה A החדשה (המותג MaxiLift שייך לחברת Hang Cha הסינית); מדובר במלגזות חשמליות (48V) הנשענות על 3 גלגלים (למעשה 4 – מאחור מדובר בזוג צמוד) המציעות טווח הרמה של 1.3 עד 2.0 טון וגובה הרמה מרבי של עד 6.5 מטרים. משקלי העבודה של המלגזות החדשות נע מ-2,860 עד ל-3,470 ק"ג. המלגזות מיועדות לעבודה בתוך מבנה, מחוצה לו או בשילוב ביניהם.

מלגזה MaxiLift סדרה A

מלגזה MaxiLift סדרה A

למלגזות רוחב חיצוני הנע מ-1,086 עד 1,120 מ"מ ורדיוס סיבוב מינימאלי של 1,450 עד 1,660 מ"מ. הן מאפשרות מהירות נסיעה מרבית של 15 או 16 קמ"ש – תלוי בגרסה, מהירות העלאת התורן של 35-47 ס"מ בשנייה ומהירות הורדה של התורן של 42-47 ס"מ בשנייה, תלוי בגרסה. ההינע מתבצע על הגלגלים הקדמיים באמצעות 2 מנועים: מנוע לכל גלגל.
הסדרה כוללת לא פחות מ-24 גרסאות שונות, הנבדלות זו מזו ביכולות ההרמה, גובה הרמה מרבי ובסוג התרנים (2 דו-שלביים ואחת תלת-שלבי). שפע גרסאות זה, יחד עם רשימת האופציות והתוספות הארוכה, נועדה לאפשר הרכבת המלגזה המתאימה ביותר לדרישות הלקוח ובכך להציע את הכלי התחרותי ביותר.

מלגזה MaxiLift סדרה A

מלגזה MaxiLift סדרה A

בהודעה לעיתונות בעת חשיפת המלגזות החדשות מדגישה Maxilift את היותה של סדרה זו חדשה לגמרי, ובכלל זה העיצוב, תכנון ומבנה המלגזה, עמדת המפעיל, המערכת ההידראולית, האלקטרוניקה וכיו"ב. התאורה היא היקפית ומסוג LED המבטיחה עוצמה גבוהה במינימום צריכת חשמל או יצירת חום. מלגזות ראשונות מסדרה A החדשה ינחתו בארץ במהלך דצמבר.