פורד טרנזיט

פורד טרנזיט חסכונית יותר

פורד טרנזיט

פורד טרנזיט

פורד מעדכנת כי דגמי הרכב המסחריים שלה – הטרנזיט המגודל והטרנזיט קאסטום הקומפקטי יותר (מתחרים בפולקסווגן קראפטר ובטרנספורטר ודומיהם, בהתאמה) – עודכנו באגף המנועים וזכו לליטושים קלים נוספים.
היצע המנועים החדש כולל יחידות כוח העומדות בתקני יורו 6 ומבטיחות לא רק ירידה של כ-55% בפליטת המזהמים ביחס למנועי היורו 5 העדכניים, אלא גם ירידה משמעותית בצריכת הדלק, של עד 20%, בהתאם לסוג הרכב ולשימוש.

פורד טרנזיט Custom

פורד טרנזיט Custom

מדובר במנועים חדשים לגמרי, בנפח 2.0 ליטר, המחליפים את מנועי ה-2.2 ליטר שהוצעו בדגמים אלו עד כה באגף הדיזל. המנועים החדשים משתייכים למשפחת מנועי ה-EcoBlue המתקדמים של פורד ומוצעים בשלוש רמות הספק: 105, 130 ו-170 כ"ס. תקן היורו 6 העדכני והמחמיר הושג בין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגית SCR ושינויים במערכת ניהול המנוע, ראשי מנוע חדשים הכוללים תאי בעירה שעוצבו מחדש, הזרקת אוריאה סלקטיבית ותכנון חדש של בלוק המנוע.
המנועים החדשים ניתנים להזמנה כבר כעת, כאשר מספטמבר יהפכו לסטנדרט בדגמי הטרנזיט והטרנזיט קאסטום.