מערכת הרמה בואקום Vacuworx SS 2 למיני מעמיסים

הרמה בואקום למיני מעמיסים

מערכת הרמה בואקום Vacuworx SS 2 למיני מעמיסים

מערכת הרמה בואקום Vacuworx SS 2 למיני מעמיסים


Vacuworx האמריקאית משיקה מנגנון הרמה בואקום המיועד להיתחבר ליעים אופניים וזחליים, כמו גם למחפרונים, מנופים, מיני מחפרים ומחפרים אופניים. לכלי החדש קוראים Vacuworx SS 2 והוא מתיימר להתאים להתחבר לכל מיני מעמיס, יעה אופני ויעה זחלי בשוק, מבטיחים אנשי היצרנית. הרעיון העיקרי מאחורי המוצר הוא רב השימושיות שבו – הוא מסוגל להרים מגוון סוגים של חומר ומטען – והתאמתו לציוד קומפקטי דוגמת יעה אופני, ובכך להפוך את היעה האופני/זחלי לכלי וורסטילי עוד יותר באתר העבודה. שיטת ההרמה הזהה למגוון החומרים שהמערכת מסוגלת להרים חוסכת מעבר בין כלים, הסרתם והתקנתם בכל פעם לפי דרישה, ומאפשרת עבודה רציפה וזורמת כאשר החיבור לציוד קומפקטי מעלה את היכולות והתפוקה גם כאשר יש מגבלות תנועה או מרווח.

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו לכל הדגמים הנמכרים בארץ, עם אפשרות להשוואה ופנייה ליבואן!

ה-Vacuworx SS 2 מיועד להרים לוחות בטון מנוסר, שיש, אבן, מתכות, ריצוף כבד, אבני מדרך, לוחות פלסטיק ועוד. אנשי היצרנית מייעדים אביזר זה בראש ובראשונה לקבלני הריסה, בנייה ושיפוץ, גננים, צנרת, פיתוח נופי וכיו"ב. גם קבלני מדרכות, כבישים וריצוץ חוץ הם קהל יעד עבור המכשיר החדש. ה-Vacuworx SS 2 עשוי אלומיניום קל משקל והוא כולל משאבת וואקום הידראולית רבת עוצמה ומחברים הידראוליים נוחים וקלים לחיבור/ניתוק לכל הכלים מהסגמנטים דנן, כאמור. הוא שוקל כ-45 ק"ג בלבד והוא מסוגל להרים בבטחה משקל של עד 1.25 טון.
ה-Vacuworx SS 2 משתמש במערכת ההידראולית של הכלי אליו הוא מחובר. משאבת הוואקום דואגת ליצירת שאיבה (וואקום) מתמדת בעת ההפעלה, על האזור הבא במגע עם פני המכשיר, שגודלו 61×61 ס"מ. מעטפת מגומי עבה יוצרת אטימה, ההולכת וגוברת ככל שהלחץ עולה, וכך נוצרת מעין 'הדבקה' של הלוח הנדרש להרמה לבין ה-Vacuworx SS 2. לחברה אין יבואן רשמי בארץ, אך ניתן לקבל פרטים ולברר עלויות במייל הבא: requests@vacuworx.com