מלגזה Yale מסדרה MX

מלגזות דיזל חדשות מ-Yale

מלגזות Yale מסדרה MX

מלגזות Yale מסדרה MX


יצרנית המלגזות האמריקאית ייל (Yale) משיקה סדרת מלגזות בינוניות במשקלן תחת השם MX. בשלב זה מוצעים תחת הסדרה שלושה דגמים, במשקלי הרמה של 2.0, 2.5 ו-3.0 טון. מלגזות הדיזל החדשות מצוידות במנוע יאנמר בנפח 2.6 ליטר המייצר 51 כ"ס, ומציעות גובה הרמה מרבי של 600 ס"מ (כ-580 ס"מ בגרסת ה-3.0 טון). משקל העבודה של שלושת הדגמים החדשים נע בין 3,750-4690 ק"ג.
מלגזה Yale מסדרה MX

מלגזה Yale מסדרה MX


בייל מצהירים כי המלגזות החדשות מציעות את "האיכויות המוכרות מהמותג, אך במחיר אטרקטיבי יותר", ובמקביל לפנייה לשוק המסורתי של צרכני מלגזות דיזל מסוג זה פונה היצרנית גם לשוק ההשכרות ההולך ותופס חשיבות גדלה בשנים האחרונות בעולם המערבי.
"סדרה MX החדשה נתפרה מן הבסיס לעסקים מגוונים ומשימות שונות של הובלת מטענים, פריקה והטענתם" מסבירה בהודעה לעיתונות קארן קאלבר, מנהלת מוצר מלגזות הדיזל בייל. "הצלחנו להוציא לשוק מלגזה הנשענת על היכולות, הניסיון והאיכויות המוכרות של ייל זה מכבר, אך חדשה לגמרי".
הסדרה החדשה של Yale תיוצר במפעל החברה בצפון אירלנד, מפעל המייצר לשוק האירופאי בעיקר, ולא מזמן הוציא משעריו את המלגזה ה-400,000. יבואנית Yale לארץ היא חברת 'מכשירי תנועה'.
מלגזה Yale מסדרה MX

מלגזה Yale מסדרה MX