מעמיס טלסקופי Haulotte HTL5210

דור טלסקופיים חדש מצרפת

מעמיס טלסקופי Haulotte HTL5210

מעמיס טלסקופי Haulotte HTL5210


היצרנית הצרפתייה הולוט (Haulotte) תחשוף במהלך חודש אפריל לראשונה בפני הציבור שלושה מעמיסים טלסקופיים חדשים להרמה גבוהה (High Lift). הבמה שנבחרה על ידה היא תערוכת BAUMA 2016 במינכן, גרמניה.
הולוט מציעה זה מכבר מעמיסים טלסקופיים מתוצרתה, אך אלו קומפקטיים וחלשים יותר. הטלסקופיים החדשים מיוצרים במיוחד עבור הולוט על ידי מומחית המעמיסים האיטלקייה דיאצ'י (Dieci), אך ייצבעו וימותגו כמוצר של הולוט, ישווקו על ידי סוכני הולוט ויקבלו שירות ואחריות של היצרנית הצרפתייה; "רצינו להרחיב את ההיצע ולהציע מעמיסים טלסקופיים חזקים יותר. מסיבה זו פנינו לדיאצ'י לשיתוף פעולה, במטרה לעמוד ביעדינו בתחום ולחסוך את הזמן הרב שהיה נדרש מאיתנו לטובת פיתוח כלים חדשים", הסביר בהודעה לעיתונות דובר החברה.
המעמיסים החדשים מסוגלים להרים מטען מרבי בטווחי משקל שבין 5.2 עד 7.2 טון ולגבהים שבין 7.7 עד 10.0 מ'. מדובר בהולוט HTL 5210, שכבר נחשף כאב-טיפוס לפני כשנה והמציע יכולת הרמה מרבית של 5.2 טון וגובה הרמה מרבי של 10.0 מ'; ב-הולוט HTL 6508 (עד 6.5 טון, גובה מרבי 7.7 מ') ובהולוט HTL 7210 המציע יכולת הרמה מרבית של 7.2 טון וגובה הרמה מרבי של 9.5 מ'.
הולוט תציע את המעמיסים הטלסקופיים הן בגרסאות "אירופאיות", עם מנועי Tier 4, והן בגרסאות לשווקים נוספים, דוגמת אסיה, רוסיה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ועוד – עם מנועים העומדים בתקני Tier 3. מנוע ה-Tier 4 מייצר 113 כ"ס ומנוע ה-Tier 3 מציע 95 כ"ס – בשני המקרים מדובר בפרקינס. המעמיסים החדשים תוכננו לשרת בענפי התעשייה, הבניין, התשתיות, הכרייה והחקלאות.
שלושת הדגמים החדשים יוצגו בגרסתם המוכנה לייצור, ושיווקם יחל באפריל הקרוב, מיד בסיום התערוכה. לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ליבואנית Haulotte לארץ, בלחיצה כאן